روز کارگر تعطیل رسمی است
کد خبر: ۲۱۰۴۴۶
تعداد نظرات: ۷۴ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 01    -    ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
دبیرکل خانه کارگر با اشاره به ماده ۶۳ قانون کار گفت:روز کارگر بر اساس قانون کار، روز تعطیل رسمی برای کارگران محسوب می شود و کارفرمایان حق ندارند در این روز کارگران را وادار به کار کنند.

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به ماده ۶۳ قانون کار گفت:روز کارگر بر اساس قانون کار، روز تعطیل رسمی برای کارگران محسوب می شود و کارفرمایان حق ندارند در این روز کارگران را وادار به کار کنند.

علیرضا محجوب با اشاره به اینکه اینکه روز کارگر، تعطیل رسمی برای کارگران است گفت:روز کارگر بر اساس قانون کار، روز تعطیل رسمی برای کارگران محسوب می شود و کارفرمایان حق ندارند در این روز کارگران را وادار به کار کنند.

وی با اشاره به ماده 63 قانون کار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: علاوه بر تعطیلات رسمی کشور، روز کارگر( 11 اردیبهشت)نیز جزء تعطیلات رسمی کارگران به حساب می آید.بنابراین کارگران در این روز مانند جمعه ها، تعطیل هستند و می توانند از تنها روز خود در سال استفاده کنند.

وی با بیان اینکه طبق قانون کارفرمایی اجازه ندارد کارگر را به اضافه کاری وادار کند گفت: هر چند کارفرمایان و پیمانکاران، این روز را به مثابه ی روز کاری برای کارگران تلقی کرده و آنها را بعضا مجبور به کار می کنند اما قانون کارتأکید بر تعطیل رسمی برای کارگران است.

محجوب گفت: روز جهانی کارگر بر اساس قوانین قانون کار برای کارگرانی که تابع این قانون هستند روز تعطیل محسوب می شود که مزد آن نیز مطابق ایام تعطیل سال باید به کارگران پرداخت شود و اگر به هر دلیلی کارخانه ای تعطیل نشود،اولاً باید حضور در کار گارگران با توافق بین کارگران و کارفرما باشد و ثانیاً و مطابق اضافه کاری در روز تعطیل برای کارگران محاسبه شود.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
3
و این در حالی است که بنده 30 سال هر سال روزکارگر مسغول کار بودم ولی متاسفانه کارفرما حق بند نداده است اعتراض هم کردم ولی متاسفانه توجهی نکرده است.
شاکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
3
ماده ۶۳ قانون کار روز کارگر تعطیل رسمی است
روز کارگر بر اساس قانون کار، روز تعطیل رسمی برای کارگران محسوب می شود و کارفرمایان حق ندارند در این روز کارگران را وادار به کار کنند.
و این در حالی است که بنده 30 سال هر سال روزکارگر مشغول کار بودم ولی متاسفانه کارفرما حق بنده نداده است اعتراض هم کردم ولی متاسفانه توجهی نکرده است.
از طریق اداره کار و دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض کردم ولی متاسفانه شکایت و اعتراض بنده رد کردند و رد می کنند چرا؟
شاکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
2
1399/12/25 - 09:25

درپاسخ به رئیس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
درپاسخ به رئیس کل دیوان عدالت اداری
درپاسخ به نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس
درپاسخ به عضو کمیسیون انرژی مجلس
باسلام من ازآذر ماه 1366 تا اسفند ماه 1395 در یک شرکت کار کردم
بنده کارگر رسمی در یک شرکت کار میکنم هر ماه 240 ساعت کار کردم ولی متاسفانه از مهرماه 1389 تا اسفند ماه 1392 اضافه کاری و شبکاری و تعطیلی کاری بنده نداده است. از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران هم شکایت کردم ولی هیات تشخیص اداره کار به خاطر بهانه مختلف شکایت بنده رد کرده است.
که بنده ماهیانه 240 ساعت کامل مشغول بکار بوده ام. متاسفانه تائیده آن را این شرکت به برای من یا اداره کار خودداری نموده و حاضر به همکاری نیستند.
که کلا از تعطیلات رسمی، حتی روز های پنجشنبه و جمعه محروم بودم آیا این شرکت چنینی حق را دارد به جای حق وحقوق 240 ساعت و حقوق 176 ساعت را به بنده پرداخت کند
درضمن اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران چرا با این تخلف از قانون برخورد نمی کند؟
بنده قبل از رسیدگی به پرونده اینجانب از سوی هیات تشخیص و حل اختلاف به شعبه 4 هیات تشخیص و شعبه 101 حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوغرب تهران اعلام کردم اداره مربوطه خودم از دادن تایید خودداری می کند هیچ توجه نکردند و شکایت و اعتراض بنده را رد کردند چرا؟
برخی هیات هات تشخیص و هیات های حل اختلاف ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری متاسفانه به شکایت ها و اعتراض های کارگران و... را بررسی و رسیدگی قانونی نمی کنند و شکایت و اعتراض کارگران را رد می کنند چرا؟
من علیه دادنامه شعبه هیات اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران هم به دیوان عدالت اداری اعتراض کردم ولی متاسفانه رسیدگی قانونی نکرده اند و اعتراض من را رد کرده است.
هیات تشخیص و هیات حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و دیوان عدالت اداری متاسفانه هر سه در باره شکایت و اعتراض بنده رسیدگی قانونی نکردند و کوتاهی کردند.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
1
1400/02/01 - 15:18

یکی از همکاران بنده با 30 سال سابقه کار در سال 94 بازنشسته شد مبلغ بیش از 100 میلیون تومان گرفته است ولی متاسفانه بنده با 32 سال و 7 ماه در اسفند ماه 95 بازنشسته شدم مبلغ 64 میلیون دادن آیا این عدالت است
بنده از اردیبهشت ماه سال 1396 تاکنون بارها هم اعتراض کرده ام ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا
مرتضی کارمند رسمی بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران
حق و حقوق بنده به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در اداره کار و دیوان عدالت اداری پایمال و ضایع شده است.
شکایت و اعتراض هم می کنم ولی متاسفانه بررسی، پیگیری و رسیدگی نمی شود چرا؟
بنده 27 ماه سابقه حضور درجبهه دارم
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
آخرین ویرایش در تاریخ 07 بهمن 1399
مدت حضور در جبهه به عنوان سابقه خدمت سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۶ و این درحالی است که سازمان تامین اجتماعی متاسفانه تاکنون عمل نکرده است و عمل نمی کند چرا؟




شناسنامه قانون
احتساب مدت حضور در جبهه به عنوان سابقه خدمت سخت و زیان آور

مشخصات
مجموعه والد: موضوعات اداری و استخدامی
مجموعه: قوانین و مقررات ایثارگران

مدت حضور در جبهه به عنوان سابقه خدمت سخت و زیان آور محسوب می شود (هیات عمومی دیوان عدالت اداری)

هیات عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه مقرر کرد ایام حضور در جبهه بدون نیاز به سابقه اشتغال در مشاغل سخت و زیان آور در این گونه مشاغل به عنوان سابقه خدمت محسوب می شود.

به گزارش شناسنامه قانون، به دنبال اعلام تعارض در آراء صادره شعب دیوان عدالت اداری با خواسته احتساب ایام حضور در جبهه به عنوان سابقه خدمت در مشاغل سخت و زیان آور هیات عمومی در این مورد وارد بحث و بررسی شد و مشخص گردید برخی شعب دیوان با صدور رای به ورود شکایت، خواسته خواهان را مورد تایید قرار داده و رای به احتساب ایام حضور در جبهه به عنوان سابقه سخت و زیان آور داده اما برخی دیگر از شعب تایید این خواسته را منوط به داشتن سابقه اشتغال در مشاغل سخت و زیان آور دانسته اند.

با طرح این موضوع در هیات عمومی دیوان عدالت اداری، اعضای هیات با اکثریت آراء رای به ورود را صحیح تشخیص داد و به این ترتیب مقرر کردند ایام حضور در جبهه بدون نیاز به سابقه خدمت در مشاغل سخت و زیان آور، به عنوان سابقه این گونه مشاغل احتساب می شود.

بخشی از مستندات هیات عمومی در تایید رای به ورود در این مورد از این قرار است:

اولاً براساس تبصره ۲ ماده ۱۴ قانون کار الحاقی مصوب ۸۳/۱/۳۰ « آن دسته از بیمه شدگانی که مشمول اصلاحیه تبصره (۲) ماده (۷۶) قانون تأمین اجتماعی مصوب ۸۰/۷/۱۴ مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند به شرط آن که خدمت نظام وظیفه خود را در جبهه های نبرد حق علیه باطل طی نموده یا حضور داوطلبانه در جبهه داشته باشند سوابق خدمتی آنان جزء کارهای سخت و زیان آور محسوب می شود.»

ثانیاً براساس ماده ۲۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب ۸۶/۴/۳ « مدت خدمت داوطلبانه جانبازان، رزمندگان، آزادگان و شهدا در جبهه قبل از استخدام و اشتغال در صورت تمایل جزء سنوات قابل قبول از لحاظ بیمه و بازنشستگی به مأخذ مشاغل سخت و زیان آور (یک و یک و نیم سال) محسوب می گردد...»

ثالثاً براساس ماده ۳ آیین نامه اجرایی ابلاغیه شماره ۲۰۶/۴۰/۱۱/ط مورخ ۸۸/۱۰/۲۱ ستاد کل نیروهای مسلح «سه چهارم مدت خدمت کارکنان پایور و وظیفه که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته، شهربانی و ژاندارمری (نیروی انتظامی)، وزارت سپاه و وزارت دفاع و جهاد سازندگی سابق به جبهه و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده اند، خدمت داوطلبانه تلقی می گردد...»

رابعاً براساس رأی شماره ۲۵۷ مورخ ۹۹/۲/۱۶ هیات عمومی دیوان عدالت اداری «... باتوجه به اینکه افراد در طی دوره خدمت وظیفه، جزء کارکنان نیروهای مسلح محسوب می شوند، بنابراین تعیین میزان داوطلبانه بودن مدت خدمت کارکنان وظیفه حاضر در جبهه های دفاع مقدس که از سوی مراجع زیربط در نیروهای مسلح اعلام می شود مشمول بند ۳ آیین نامه اجرایی نحوه تعیین فوق العاده ایثارگری، نشان ها و خدمات اداری در مناطق جنگ زده (موضوع بند ۲ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری) بوده و ... اختیارات مقام فرماندهی معظم کل قوا در ارتباط با نیروهای مسلح محدود به قوانین نمی شود و اجرای دستورات معظم له برای نیروهای مسلح لازم الاجرا است...» لذا مفاد ماده ۳ آیین نامه اجرایی ابلاغیه شماره ۲۰۶/۴۰/۱۱/ط مورخ ۸۸/۱۰/۲۱ ستاد کل نیروهای مسلح به تمامی افرادی که خدمت وظیفه خود را در جبهه گذرانده اند فارغ از این که جزو کارکنان پایور و وظیفه نیروهای مسلح باشند یا نباشند، تسری یافته است.

آخرین ویرایش در تاریخ 07 بهمن 1399
مدت حضور در جبهه به عنوان سابقه خدمت سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۶ و این درحالی است که سازمان تامین اجتماعی متاسفانه تاکنون عمل نکرده است و عمل نمی کند چرا؟
شاکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
اگر ۴۵ روز سابقه حضور در جبهه دارید بخوانید

2 مهر 1398 ساعت 13:24

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به آغاز صدور کارت ایثار رزمندگان اظهار کرد: با اعطای کارت ایثار، رزمندگانی که بیش از ۴۵ روز سابقه حضور در دوران دفاع مقدس دارند، شناسایی و از تسهیلات پیش بینی شده، بهره مند می‌شوند.

به گزارش جهان نیوز، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ظهر سه شنبه در مراسم رونمایی از کارت ایثار رزمندگان که در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: کارت این کارت به‌عنوان یک سند ملی ایثاردر بستر دولت الکترونیک متصل خواهد شد و ایثارگران از تسهیلاتی که در آنجا پیش بینی شده بهره مند خواهند شد.

وی گفت: پیش از این کارت‌های متعددی از سوی یگان‌های نیروهای مختلف نظامی برای رزمندگان صادر شده بود اما بر اساس قانون برنامه برنامه پنجم توسعه مکلف شدیم تا با اجرای سند ملی ایثار، کارت ایثار رزمندگان را صادر نماییم.

وزیر دفاع اظهار کرد: با اعطای کارت ایثار، رزمندگانی که بیش از ۴۵ روز سابقه حضور در دوران دفاع مقدس دارند، شناسایی می شوند.

منبع:ایسنا


قرار بود طبق بخشنامه سازمان تامین اجتماعی کسی که قبل قبل از سربازی بیمه تامین اجتماعی بودند پول سابقه سربازی را پرداخت نکنند ولی متاسفانه تامین اجتماعی شعبه 13 تهران از بنده بابت خدمت سربازی پول گرفته است چرا؟
سوال اینجا است که متاسفانه سازمان تامین اجتماعی خودش تاکنون قوانین قانون کار و... را تاکنون رعایت نکرده است چرا؟
بنده قبل از سربازی بیمه سازمان تامین اجتماعی بودم
طبق ماده 95 قانون تامین اجتماعی اگر فردی قبل از خدمت سربازی بیمه باشد نباید بابت سربازی پول پرداخت کنند پس چرا تامین اجتماعی شعبه 13 تهران از ما بابت سربازی پول گرفته است.
از سال 1385تاکنون هزاران بار اعتراض کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ کس بررسی، پیگیری و رسیدگی نکرده است چرا؟
من سابقه 27 ماه جبهه دارم تا به هیچ تسهیلاتی به من ندادند هیچ کارت ایثاری هم صادر نکردند.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
نماینده کارگران در شورای عالی تاکنون حق و حقوق کارگران را در سراسر کشور پایمال و ضایع کرده است و تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارگران نکرده است و هنوز هم نمی کند و حق و حقوق کارگران دفاع و حمایت نکرده ست و هنوز هم دفاع و حمایت نمی کند چرا؟
مرتضی میرزبابایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
0
یکی از همکاران بنده با 30 سال سابقه کار در اسفند ماه سال 95 بازنشسته شد مبلغ بیش از 140 میلیون تومان گرفته است ولی متاسفانه بنده با 32 سال و 7 ماه 6 روز در اسفند ماه 95 بازنشسته شدم مبلغ 64 میلیون دادن آیا این عدالت است آیا بی قانونی و بی عدالتی نیست.
و این درحالی است که با 30 سال سابقه کار ایشان هر ماه برای مخابرات 176 ساعت کار کرده است ولی اما بنده برای مخابرات 240 ساعت کار کردم.
بنده از اردیبهشت ماه سال 1396 تاکنون هزاران بار هم اعتراض کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
مرتضی کارمند رسمی بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران
حق و حقوق بنده به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در اداره کار و دیوان عدالت اداری پایمال و ضایع شده است.
شکایت و اعتراض هم می کنم ولی متاسفانه بررسی، پیگیری و رسیدگی نمی شود چرا؟
بنده 27 ماه سابقه حضور درجبهه دارم
مرتضی میرزبابایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
یکی از همکاران بنده با 30 سال سابقه کار در اسفند ماه سال 95 بازنشسته شد مبلغ بیش از 140 میلیون تومان گرفته است ولی متاسفانه بنده با 32 سال و 7 ماه 6 روز در اسفند ماه 95 بازنشسته شدم مبلغ 64 میلیون دادن آیا این عدالت است آیا بی قانونی و بی عدالتی نیست.

و این درحالی است که با 30 سال سابقه کار ایشان هر ماه برای مخابرات 176 ساعت کار کرده است ولی اما بنده برای مخابرات 240 ساعت کار کردم.

بنده از اردیبهشت ماه سال 1396 تاکنون هزاران بار هم اعتراض کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا؟

مرتضی کارمند رسمی بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران

حق و حقوق بنده به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در اداره کار و دیوان عدالت اداری پایمال و ضایع شده است.

شکایت و اعتراض هم می کنم ولی متاسفانه بررسی، پیگیری و رسیدگی نمی شود چرا؟

بنده 27 ماه سابقه حضور درجبهه دارم

بنده 3 ماه بسیجی و 24 ماه سربازی سابقه حضور در جبهه دارم.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
ازسال٨٨ تا الان حدودا وارد دوازدهمین سال خصوصی سازی مخابرات میشیم اگه طی این سالها اونهمه مطالبات و حق و حقوقمون که قانونی و لازم الاجراست پرداخت نشده پس دلخوش باین نباشیم که درآینده ایی نزدیک به حقمون برسیم و این یک واقعیته که قرار نیست چیزی بهمون بدهند ببخشید بااین خبر ناراحت میشید منم ناراحت و ناراضی هستم چون خودمم بازنشسته میباشم
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
آقا کسی نیست به فریاد بورس برسد 80 درصد ضرر کردیم بیچاره وبدبخت شدیم سهام اخابر شده 9420 ریال ودیگر سهامها همینطور از 19 مرداد سال 1399 تاکنون 80 درصد زیان کردیم خدایا به فریاد ما برس ؟
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
روحانی: ایران به عراق، سوریه و لبنان کمک کرده و خواهد کرد
دولت حسن روحانی کمک مالی و... به افغانستان، لبنان، فلسطین و... را باید قطع کند به بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کمک کند.
شاکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
چرا سازمان بازرسی کل کشور از سال 1392 تاکنون درباره مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های در سازمان تامین اجتماعی و... در تهران و سایر شهرهای کشور بررسی، پیگیری و رسیدگی نمی کند.
کارشناسان اقتصادی و مسئولان و... در زمان خصوصی سازی در کشور در شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی سازی در کشور بسیاری عالی است پس چرا تاکتون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های هیچ اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند.
چرا نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی درخانه در این زمینه اقدامی نمی کنند؟
چرا حتی رئیس مجلس شورای اسلامی هم در خانه ملت در این زمینه سکوت اختیار کرد، و واکنشی از او دیده نمی شود؟
نه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نه دیوان عدالت اداری هیچ یک پاسخگو نیست چرا؟
حرف دل همه مردم ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
از سال 1392 تاکنون در زمان دولت حسن روحانی سالانه بیش از 999 هزار بار در رسانه ها در مورد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم، کشور و... اعتراض کردند و اعتراض می کنند و همچنان نیز ادامه دارد ولی متاسفانه تاکنون به یک مورد آن هم توسط و سوی دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان بررسی، پیگیری، رسیدگی و حل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟ شرم آور است آیا این بی قانونی و بی عدالتی در کشور نیست آیا این هم تقصیر تحریم های آمریکا بوده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۰۸:۳۹
برخی کارمندان، مسئولین، مدیران و مسئولان جواب تلفن نمی دهند چرا؟
دولت، دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون پاسخگو و جوابگو نیستندچرا؟
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
اگر تمام تحریم های آمریکا هم لغو شود باز هم مشکلات مردم ایران و کشور حل نخواهد شد و حل نمی شود. چون به خاطر که اول اینکه مشکلات مردم و کشور هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم های آمریکا ندارد و تاکنون نداشته است.
دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس 100 درصد عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند و بودند.
شاکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
شکایت کارگر از کارفرما هیچ فایده ای، نتیچه ای، سودی و ارزشی ندارد و تاکنون نداشته است
شکایت کارگر از کارفرما هیچ فایده ندارد به خاطر که اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری همدستی کارفرما هستند.
شکایت کارگر از کارفرما هیچ فایده ندارد به خاطر که اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری شریک جرم کارفرما در سراسر کشور هستند.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۱:۴۳
قیمت خودرو تولید داخلی 100 الی 800 میلیون تومان نتیجه برجام مقدس بوده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰
فوت ۳۳۸ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، به خاطر ناتوانی دولت حسن روحانی و مسئولان ۳۳۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
عملکرد، اهانت و خیانت دولت حسن روحانی به مردم ایران در این مدت 7 سال و 9 ماه با ۸۰۰ میلیون می‌توان خانه ۸۰ متری در تهران خرید شرم آور است.
عملکرد، اهانت و خیانت دولت حسن روحانی به مردم ایران در این مدت 7 سال و 9 ماه با ۸۰۰ میلیون می‌توان خانه ۸۰ متری در تهران خرید تاسف باراست.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری غلط و اشتباه است چون به خاطر دولت و رئیس جمهور تاکنون هیچ کاری برای مشکلات مردم و کشور و... نکرده است و هنوز نمی کند!
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۴:۴۸
مسئولین اجرایی خبر از افزایش یک میلیون و دویست‌هزار تومانی با عنوان مناسب‌سازی به حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جدید را دادند که متاسفانه به قول خود عمل نکردند. چرا؟!
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
دولت ناتوان و عاجز باید به جوانان بیکار اشتغال و شغل ایجاد کند چون به خاطر که جوانان بیکار بعد از ساعت 12 متاسفانه اموال مردم را هر روز غارت می کنند.
مردم بعد از ساعت12 شب ببد دیگر امنیت ندارد
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
آقای روحانی! مقصر بیکاری، جوان تحصیلکرده نیست
به گزارش الف، حجت الاسلام حسن روحانی، 19 آبان ماه در جلسه شورای اداری، ... به همین دلیل است که هر روز اخباری از تجمع کارگران در سراسر کشور منتشر می شود. ... امکان‏ اشتغال‏ به‏ کار و شرایط مساوی‏ را برای‏ احراز مشاغل‏ ایجاد نماید. ... سال 1392 به بعد همیشه از تلاش دولت برای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال سخن گفته بود
حرف دل همه مردم ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
رئیس‌جمهور آینده بدون مذاکره، توافق هسته ای برجام باید به وظایف خود عمل کند
مذاکره، توافق هسته ای و برجام عامل اصلی مشکلات مردم و کشور و... بوده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
حرف شعار دولت حسن روحانی دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد و هم از سال 1392 تاکنون نداشته است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۵:۴۵
مدیریت، عملکرد دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال 00000000


۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۴:۴۵
افزایش ۶۰ درصدی شکایات کارگران از کارفرمایان در دولت روحانی بوده است.
حرف دل همه مردم ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
قیمت خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و... از سال 1397 تاکنون، بصورت غیررسمی گران شده است/ و دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچ کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
در ماجرای بنزین توسط دولت حسن روحانی، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس به مردم بی احترامی شده است چرا؟
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
علت افزایش قیمت خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه، طلا، سکه و... در کشور چه بود؟ ناتوانی، کوتاهی، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی توجهی، بی نظمی، بی خیالی و سکوت دولت، دولتمردانف مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است!
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
حرف دولت حسن روحانی دیگر چه اعتباری دارد؟ چه کسی باور می کند دولت حسن روحانی نگران مشکلات مردم در کشور است؟
شاکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
مشکل بنده در کشور چه ارتباطی به آمریکا دارد؟ متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس مقصر اصلی هستند.
ولی متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس پاسخگو و جوابگو به مشکلات مردم نیستند و تاکنون نبودند چرا؟
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
مدیران و مسئولان شرکت مخابرات استان تهران، دولت، دولتمردان و نمایندگان مجلس در خانه ملت باید نگاه کنند و شرم کنند
کسانی که دارن به من بازنشسته مخابرات منطقه تهران ظلم میکنن بعد از7 ماه 25 روز است هنوز وام تعاون به مبلغ یک میلیون تومانی خبری نیست شرم آور است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
0
شرکت در انتخابات مشکلات مردم و کشور حل نخواهد شد و حل نمی شود
شرکت در انتخابات هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد و تاکنون نداشته است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
0
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور در این مدت 8 سال ثابت کرد که شرکت در انتخابات هیچ مشکلات مردم و کشور را حل نخواهد شد و حل نمی شود
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور در این مدت 8 سال ثابت کرد که شرکت در انتخابات هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد و تاکنون نداشته است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
اقلام خوراکی در دولت روحانی ۴۰۰ تا ۵۰۰ درصد گران شدند

افزایش ۲۰ و ۲۵ و ۳۵ و ۵۰ و ۷۰ و ۸۰ درصدی حقوق کارمندان و کارگران بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در رسانه ها اعلام کردند ولی متاسفانه فقط ۱۵ درصد افزایش یافته است چرا؟
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
عملکرد 240 نماینده مجلس شورای اسلامی در خانه ملت هیچ کمکی به حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نخواهد کرد و از سال 1392 تاکنون هم نداشته است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
اهانت و خیانت دولت حسن روحانی به کشور برای همه مردم ایران ثابت شده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
مدیران و مسئولان به همراه دولت حسن روحانی به خاطر بی توجهی به مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های باید محاکمه شوند.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
در حالی که دولت اعلام کرده بود چیزی گران نخواهد شد فقط قیمت روغن را 30 درصد افزایش داده‌اند. خداوند چند روز باقی مانده از عمر این دولت را به خیر کند معلوم نیست در روزهای ترک قدرت چه خوابی برای ملت و کشور دیده‌اند!
آقای رئیس‌جمهور گفته بود در این چندماه پایانی دولت کالایی گران نخواهد شد ولی در این دو ماهی که از اول سال می‌گذرد قیمت 8 قلم از ارزاق و کالاها را گران کرده‌اند. چرا از این بی‌صداقتی مزمن دست برنمی‌دارند؟
شاکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
وقتی حقوق قسمت می‌کنند این مملکت هزاران رئیس و مسئول دارد و لی وقتی مردم بدبخت سوال می‌کنند هیچ کس پاسخگو و جوابگو نیست آخه بی وجدان ها پرسیده مدت جبهه وظیفه ها در زمان جنگ جزو مشاغل سخت است به کدام بی وجدان مراجعه کنیم یعنی میمیرید جواب بدید؟
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
اهانت ها و خیانت های دولت حسن روحانی هنوز هم علیه مردم ایران و کشور ایران تمامی نشده است همچنان نیز ادامه دارد.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
و این در حالی است که مذاکره دولت حسن روحانی با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته ای ایران، تاکنون هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و از سال 1392 تاکنون نداشته است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
کارنامه دولت حسن روحانی از سال 1392 تاکنون قابل دفاع نیست و تاکنون نبوده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
0
0
دولت از بورس 230 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد
دولت منابع مالی مورد نیاز خود را از طریق بورس تأمین کرد اما ضمناً تیر خلاص را هم به سرمایه‌های مردم در بورس زد.
دولت حسن روحانی از سال 1392 تاکنون در هر جای دخالت و مداخله کرده است متاسفانه حق وحقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم را پایمال و ضایع کرده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
0
0
اسحاق جهانگیری مورد اعتماد ما نیست و تاکنون نبوده است
اسحاق جهانگیری از سال 1392 تاکنون مانند حسن روحانی متاسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات مردم و کشور نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
0
0
دولت به‌ جای حمایت زیر پای کارگران را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به کارگران توسط دولت نمی‌شود
دولت هیچ نوع کمکی به کارگران نمی‌کند.
دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.
این موارد باعث می‌شود آسیب‌ها به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه بیشتر شود.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
و این در حالی است که متاسفانه در کشورما هر کسی که به کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم اهانت و خیانت کردند و می کنند سمت و مقام بالاتر می دهند.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
0
0
بعد از انقلاب اسلامی متاسفانه در ایران قانون و عدالت درست عمل و اجرا نشده است و همچنان نیز ادامه دارد
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در کشور شروع و آغاز شده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
نتیجه عملکرد دولت، دولتمردان و مسئولان در این مدت 8 سال قیمت مرغ به 30 هزار تومان رسید.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
0
0
آقای رییس جمهور برای گرفتن مواضع مردمی دیر شده
بعد از گذشته 7 سال و 10 ماه خبر خوب روحانی برای فعالان صنعت گردشگری شرم آور و تاسف بار است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
0
0
دیگرهیچ کس اعتقادی به « دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس» ندارد.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
0
0
عملکرد دولت حسن روحانی عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم ایران، کشور ایران، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۲
زاکانی: مرغِ ۱۲ هزار تومانی، ۳۰ هزار تومان شد
اساس حرکت ما بر مبنای جهش تولید و رفع موانع پیش روی تولید است که با کمک خداوند و همه متخصصان سعی می‌کنیم مشوق‌های تولیدی داده شود تا تولید حرف اول را بزند.

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۰:۵۶
پس شما در مجلس چه کاره بودید ؟!!!
مجلس شورای اسلامی متاسفانه خودش در این مدت 8 سال شریک جرم اهانت ها و خیانت های دولت حسن روحانی، مسئولین، مدیران و مسئولان بوده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
ما درانتخابات از کسی دفاع، حمایت و استقبال نمی کنیم
چون به خاطر که متاسانه تاکنون دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند و هنوز هم نمی کنند.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور ثابت کرده است که بودن و نبودن دولت و رئیس جمهور در کشور دیگر هیچ تاثیری ندارد و تاکنون نداشته است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
مشکل بنده و... در این مدت 8 سال در اداره کار، سازمان تامین اجتماعی، دیوان عدالت اداری و.... ثابت کرد که دیگر نیازی به دولت، رئیس جمهور و نمایندگان مجلس در کشور نداریم
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
دولت آقای روحانی از همان اول که حل تمام مسائل و مشکلات کشور را به آمریکا گره زد نشان داد که توانایی اداره کشور را ندارد. دیدیم که فرصت مذاکره را نیز سوزاند و امروز هم دستش خالی است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
0
0
واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور به همراه حسن روحانی و همتی در بورس دخالت و مداخله کرده است و هم عامل اصلی مشکل در بورس بوده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
0
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۱۰
روحانی و همتی به همراه مسئولان باید در باره بورس جوابگو باشند!
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
0
همتی، روحانی، جهانگیری و مسئولان عامل اصلی دلار سی هزار تومان هستند.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
0
بعد از انقلاب اسلامی، بهترین دولت احمدی نژاد فقط در ایران بوده است.
حسن روحانی، بدترین دولت در تاریخ ایران بوده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
0
0
در زمان دولت دوازدهم متاسفانه قیمت خانه در نسیم شهر بهارستان جاده ساوه بیش از 900 میلیون تومان شده است چرا؟ آیا این هم تقصیر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و و تحریم های خارجی بوده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
بی توجهی به مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های از سال 1392 تاکنون در کشور آیا تقصیر ترامپ و کرونا بوده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
جناب آقای حسن روحانی حرف شعار و سخنان بس است
فقط برو.
دولت حسن روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال مردم ایران را گرفتار کرده است.
حرف دل همه مردم ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
0
0
اگر مخابرات و... در کشور مشکل سرمایه و پول دارد پس چرا دولت جمهوری اسلامی هر روز به فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و... کمک کرده است و هنوز هم کمک می کند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
0
سرمایه‌گذاری ایرانی ها در ترکیه، باکو، امارات، کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و... عامل اصلی مشکلات مردم، کشور، گرانی و جنگ اقتصادی در سراسر کشور بوده است، نه تحریم، ترامپ و کرونا
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
کارگران و بازنشستگان هم سهام عدالت دریافت می‌کنند
ولی بنده بازنشسته تامین اجتماعی هسیم به من سهام عدالت تاکنون نمی دهند چرا؟
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
0
0
در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از آبان ماه سال 1388 تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
شاکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
0
0
کمک های مالی و... ایران به فلسطین، لبنان و... بودجه آنها از کجا و چگونه تامین می شود ولی متاسفانه بودجه وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون تامین نشده است و پرداخت وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را در این مدت یک سال خودداری کردند و پرداخت نمی کنند چرا؟
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
سازمان تامین اجتماعی می داند کسانی که قبل از خدمت سربازی بیمه تامین اجتماعی هستند نباید بابت خدمت سربازی آنها پول دریافت کنند ولی متاسفانه قانون را تامین رعایت نکرده است.
و برای بنده و دیگر کارمندان، کارگران و بازنشسته های مشکل ایجاد کرده است.
بنده از طریق دیوان شیکایت کردم رای دیوان به نفع بند صادر شده است.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از شعبه 13 تهران
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
از این همه مشکل در شرکت مخابرات شرم آور و تاسف بار است.
مسئولان کشور و نمایندگان مجلس ناتوان و عاجز درخانه ملت به مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور باید نگاه کنند و شرم کنند.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
شرم آور و تاسف بار است بیش از 13 ماه است که وام تعاون من بازنشسته را نمی پردازد کسی هم پاسخگو نیست. چرا نظارت و بازرسی وجود ندارد؟
از مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درخواست می شود تکلیف وام تعاون را روشن نمایند.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
کسانی که در زمان و موقع خصوصی سازی در رسانه ها، صداو سیما و شبکه خبر شعار سر می دادند بخش خصوصی در کشور بسیار عالی است باید در مورد مشکلات کارمندان،کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور پاسخگو و جوابگو باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار