شکنجه وحشتناک یک مربی فوتبال توسط باند توزیع مواد مخدر+عکس
کد خبر: ۲۰۷۵۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 March 29    -    ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
bato-adv
bato-adv
جردن استوری ۲۸ ساله توسط باندی شرور گروگان گرفته شد و بعد از تحمل شکنجه های سنگین از ناحیه بازو و پا‌های خود دچار جراحت شد.
یک باند توزیع مواد مخدر، جوردن استوری، سرمربی فوتبال را به صندلی بستند و دست‌ها، پا‌ها و مو‌های او را آتش زدند و در حمله‌ای وحشتناک که برای خانواده و دوستان قربانی از شبکه‌های اجتماعی پخش شد، دندان‌های او را با انبر کشیدند.
 
شکنجه وحشتناک یک مربی فوتبال توسط باند توزیع مواد مخدر+عکس
 
تصاویر نگران کننده‌ای که بدست آمده، نشانگر شکاف، زخم‌های خون آلود بعد از بریدن دست و پا‌های استوری، و کبودی های بسیاری روی بدن او است.
 
مهاجمان که برای شکنجه قربانی خود از تبر، پتک، چاقو، زنجیر سگ و میله دمبل استفاده کردند، وقتی پشت استوری را تراشیدند، کلمه "nonse" را حکاکی زدند.
 
 
 
شکنجه وحشتناک یک مربی فوتبال توسط باند توزیع مواد مخدر+عکس
استوری از شنیدن سخنان مهاجمان - جیمی بارکر، لوئیس هرمان، ربکا مک نالی و چلسی ویلسون-فورد ترسید که قصد قتل او را داشته باشد و در مورد کشتن وی و انداختن جسد وی در دریا صحبت می‌کردند. آن‌ها حتی نقشه کشتن او را کشیده بودند.
 
این گروه فیلم حمله را ضبط کرده و تصاویر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند، جایی که توسط خانواده و دوستان استوری مشاهده شد. پلیس او را پیدا کرد و متوجه شد که قربانی در حالی که روی تشک خوابیده بود به شدت زخمی شده است. پوست او زرد بود، زیرا دچار نارسایی حاد کلیه شده بود و تعداد زیادی جراحت داشت. جراحات وی شامل شکستگی دنده‌ها، شکستگی بینی، شکستگی انگشت پا، بریدگی‌های عمیق در سراسر بدن از جمله ده زخم در بازو بود.
 
 استوری از ناحیه بازو و دست دچار سوختگی سیگار بود و nonce را در پشت او حک کرده بودند. به دادگاه تاج نیوکاسل گفته شد، قربانی ۱۰ سال ویلسون-فورد را می‌شناخت وقتی که در ۱۷ فوریه سال گذشته با او تماس گرفت و گفت که بارکر، شریک زندگی اش به او حمله کرده است.
 
 استوری در بیانیه  ای گفت: "جراحاتی که متحمل شدم وحشتناک است و من واقعاً فکر می‌کردم که قرار است مرا بکشند. من پذیرفته بودم که این داستان پایان زندگی برای من است. تنها نگرانی من در مورد فرزندان و خانواده ام بود، می ترسیدم که دیگر هرگز آن‌ها را نبینم."
 
شکنجه وحشتناک یک مربی فوتبال توسط باند توزیع مواد مخدر+عکس
 
این مربی فوتبال ادامه داد:" آن‌ها به جای کشتن من، تصمیم گرفتند مرا زنده بکشند و nonce را با حروف بزرگ بر پشت من حک کنند و در حالی که من به صندلی چسبیده بودم مرا تحقیر کردند. فیلم شکنجه من تقریباً با همه افراد در منطقه محل زندگی من به اشتراک گذاشته شد و دوستان و خانواده ام نحوه شکنجه من را مشاهده کرده اند."
 
 
استوری می‌گوید به دلیل زخم هایش احساس اراذل و اوباش بودن می‌کند و به دلیل آسیب عصبی ناشی از زخم عمیق شستش نمی‌تواند به عنوان مغازه دار کار کند. وی به دادگاه گفت که مهاجمان پس از آتش زدن پاهایش چگونه می‌خندند.
 
بارکر ۲۸ ساله، هرمان، ۲۵ ساله و مک نالی ۲۹ ساله، همه به شکنجه دادن استوری اعتراف کردند. ویلسون-فورد ۲۳ ساله نیز جرمش را پذیرفت. بارکر که ۷۸ مورد محکومیت قبلی دارد و هرمان که ۳۴ محکومیت قبلی دارد هر دو به مدت ۱۰ سال و سه ماه به زندان محکوم شدند.  مک نالی نیز حکم نه سال حبس دریافت کرد. ویلسون-فورد، که هیچ محکومیت قبلی نداشته، به مدت دو سال تحمل زندان محکوم شد.
 
وکلای مدافع دفاع گفتند که هر چهار نفر از اقداماتشان متاسف هستند.
روزپلاس
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
1
3
هر چهارتاشون باید کشته میشدن.دم قوانین خودمون گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
1
3
فقط 10 سال زندان؟ چه دادگاه مسخره ای
یعنی میخواد بعد از 10 سال اینها رو توی جامعه ول کنه؟
قربانی باید یکی اجیر کنه همه شون رو بفرسته اون دنیا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
1
5
کاملا مشخصه دادگاه به دلایلی خیلی کوتاه اومده
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv