۳۴۰میلیون تومان وام برای فرهنگیان
کد خبر: ۲۰۷۴۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2021 March 27    -    ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
bato-adv
bato-adv
 مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش از پرداخت سه وام به ارزش ۳۴۰ میلیون تومان به فرهنگیان درسال جدید خبر داد.
 مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش از پرداخت سه وام به ارزش ۳۴۰ میلیون تومان به فرهنگیان درسال جدید خبر داد.
 
گودرز کریمی فر، مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش از پرداخت سه وام به فرهنگیان درسال جدید خبر داد و گفت: فرهنگیان می‌توانند از دو وام ۲۰۰ میلیون تومانی کمک خرید مسکن و ۶۰ میلیون تومانی خرید کالا در سال جدید استفاده کنند.
 
وی در ادامه افزود: به فرهنگیان همچنین وام فوری تا سقف ۸۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.
 
وی از پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات به فرهنگیان در سال جدید خبر داد و افزود: این وام‌ها بدون سپرده و وثیقه ملکی به فرهنگیان پرداخت می‌شود.
 
کریمی فر تاکید کرد: فرهنگیان زن سرپرست خانوار، زوج‌های فرهنگی و فرهنگیان بالای ۲۰ سال سابقه و بازنشستگان در اولویت پرداخت این وام‌ها قرار دارند.
 
مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به واگذاری مسکن ملی به فرهنگیان گفت: ۷۷۰ هزار واحد مسکونی مسکن ملی ویژه فرهنگیان، ۴۳ هزار و ۷۷۵ واحد مسکونی در ۲۵۱ شهر اختصاص یافته است که ۲۲ هزار فرهنگی در حال افتتاح حساب و واریز وجه و تکمیل موجودی خود هستند.
 
کریمی فر تاکید کرد: مساحت این واحد‌ها بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر مربع است و فرهنگیان با دریافت این وام‌ها می‌توانند آورده اولیه خود را برای واریز تامین کنند.
 
وی به اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان اشاره کرد و افزود: پرداخت هزینه‌های درمانی دارای بیمه تکمیلی به روز شده است و پرداخت هیچ هزینه‌ای به آینده موکول نخواهد شد.
 
مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش همچنین گفت: امسال برای حمایت و صیانت از سلامت فرهنگیان در هیچ مدرسه و ستاد اسکان مسافر نوروزی پذیرش نخواهد شد.
صداوسیما
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایک بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
1
4
آموزش وپرورش ضعیف ترین سازمان از نظر مالی است وتامین اجتماعی سرمایه دار ترین سازمان که برایه 5میلیون وام باید هفت خوان را رد کرد واقعا احسن به مدیریت فرهنگیان وننگ بر مدیران تامین اجتماعی که سرمایه کارگران وبازنشستگان را به غارت بردند وکسی نیست بگوید که حقوق مربی تیم فوتبال چه ربطی به تامین اجتماعی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
داداش صدای دهل شنیدن از دور خوشه
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
1
0
درحیرتم آیا همه ارگانها و وزارتخانه ها وقتی میخان دوزار وام به کارمنداشون بدن یا حقوق معوقه دوسه سال قبل رو میدن اینطور تو بوق و کرنا میکنن؟
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
1
0
داداش خواب دیدی خیر باشد وام کجا بود به فرهنگیان پرداخت کنند هیچ نشده تمام دنیا را خبر دارکردن که به فرهنگیان بینوا وام میدهند آیا سازمان و نهاد های دیگر از این خبرها به بیرون درز میکند
ایرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
1
کاشکی فرهنگیان عزیز کمی قدر شناس باشند ماشاالله فرهنگی گری شده شغل دوم و سومشان و با شروع کرونا ک علی برکت الله
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv