توجیه هندی‌ها برای چند عادت غذایی معروف
کد خبر: ۲۰۴۶۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 22    -    ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
با نگاهی به تاریخ یک کشور باستانی مانند هند، در می یابیم که این کشور پر از آداب و رسوم است که برخی معتقدند این امری عادی است، اما آنچه بسیاری نمی دانند این است که مردم هند بسیاری از آداب و رسوم سنتی و معمول خود را برای مزایای آنها حفظ می‌کنند. مجله ایندیاتایم نسخه انگلیسی به چند مورد از آنها اشاره کرده‌است.

توجیه هندی‌ها برای چند عادت غذایی معروف

توجیه هندی‌ها برای چند عادت غذایی معروفاختصاصی تابناک با تو؛ با نگاهی به تاریخ یک کشور باستانی مانند هند، در می یابیم که این کشور پر از آداب و رسوم است که برخی معتقدند این امری عادی است، اما آنچه بسیاری نمی دانند این است که مردم هند بسیاری از آداب و رسوم سنتی و معمول خود را برای مزایای آنها حفظ می‌کنند. مجله ایندیاتایم نسخه انگلیسی به چند مورد از آنها اشاره کرده‌است.

در ظروف مسی آب می‌نوشند

 مردم هند عادت ذخیره و نوشیدن آب در ظرف‌های مسی را حفظ کرده‌اند ، عملی که هندی‌ها میگویند علاوه بر تقویت مفاصل فواید زیادی برای سلامتی به همراه دارد، از جمله: تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به بهبود هضم و کاهش زمان ترمیم زخمها.

توجیه هندی‌ها برای چند عادت غذایی معروف


با دست غذا خوردن

 غذا خوردن با دست بخشی از فرهنگ هند است، زیرا استفاده از دست برای غذا خوردن برای سلامتی روده مفید است، زیرا باکتری های خوب دست وارد شکم می‌شوند و به مبارزه با باکتری های مضر کمک می‌کنند. غذا خوردن با دست نیز به ایجاد پیوند محکم با غذا کمک می‌کند و باعث خوشمزه شدن آن می شود.

توجیه هندی‌ها برای چند عادت غذایی معروف

 

غذا خوردن در ظروف نقره‌ای

غذا خوردن روی ظروف نقره‌ای همیشه بخشی از سنت هند بوده است، هندیها بر این باورند که غذا خوردن با کارد و چنگال نقره‌ای برای بدن مفید است، زیرا نقره خاصیت ضد ویروسی و ضد باکتری دارد.

توجیه هندی‌ها برای چند عادت غذایی معروف

 

رمز و رازهای خوردن فلفل  

مردم هند نامشان با خوردن غذاهای تند پیوند خورده‌است. نکته‌ای که در آشپزی هندی‌ها قابل توجه است، این است که آنها بعد از پخت غذا و موقع خوردن آن، دیگر فلفل به آن نمی‌زنند و معتقدند که مصرف فلفل به این شکل به قلب و معده صدمه می‌زند. هندی‌ها می‌گویند فلفل باید با غذا پخته شود تا مضراتش از بین برود و غذا خوشمزه‌تر بشود.

راه‌حل هندی‌ها برای رهایی از این همه تندی و نسوختن دهانشان، مصرف خوراکی‌های عجیب‌وغریب بعد از غذاست؛ خوراکی‌هایی که عموما شیرین هستند. آنها معتقدند که این عادت باعث خوشبو شدن دهان می‌شود و در ضمن به هضم غذایشان هم کمک می‌کند و در واقع، مانند خوردن آدامس عمل می‌کند.

توجیه هندی‌ها برای چند عادت غذایی معروف

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
2
4
بیشتر اعتقاداتشان از نظر علمی هیچ پایه و اساسی ندارد.
پاسخ ها
- مهدی
| |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
حرف شما علمی نیست . تحقیقی کرده اید ؟ کار علمی کرده اید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
باکتری های مفید دست !!!!!!!!
یا قارچ و باکتری و میکرب !!!!
تابناک با تو داری چی رو تبلیغ می کنی
به جای تبلیغ پاکیزگی و مدرنیسم سنت و کثیفی و عقب ماندگی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار