تزریق واکسن کرونا به سبک عربستان+عکس
کد خبر: ۲۰۴۲۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 18    -    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
وزارت بهداشت عربستان سعودی از مردم این کشور دعوت کرد با ثبت نام در نرم افزار "صحتی" برای دریافت واکسن کرونا نوبت بگیرند.
وزارت بهداشت عربستان سعودی از مردم این کشور دعوت کرد با ثبت نام در نرم افزار "صحتی" برای دریافت واکسن کرونا نوبت بگیرند.
 
سامانه ثبت نام برای دریافت واکسن کرونا در عربستان + عکس
 
وزارت بهداشت سعودی از همه مردم این کشور دعوت کرد با ثبت نام در نرم افزار "صحتی" برای دریافت واکسن کرونا اقدام کرده، سلامت خود و خانواده خود را تضمین نمایند، و یادآور شد که دریافت واکسن برای تمامی شهروندان و مقیمان مجانی است.
    
این نهاد همچنین از همگان دعوت کرده است از خدمات درمانگاههای "تطمن" که برای خدمات رسانی به افراد مشکوک به ویروس کرونا آماده شده استفاده نمایند، و در صورت مشاهده علائمی مانند تب، تنگی نفس، درد سینه، خلط، گلو درد، اسهال و از دست دادن بویایی و چشایی بدون نیاز به گرفتن نوبت در هر ساعتی از شبانه روز به این درمانگاهها مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.
    
در همین راستا وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد امروز 314 مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شده، و با بهبودی 341 نفر و ثبت 5 مورد جدید وفات، مجموع موارد ابتلا به 373046 نفر، مجموع موارد بهبودی به 363926 نفر، مجموع موارد وفات به 6438 نفر، بیماران تحت درمان به 2682 نفر و موارد وخیم به 472 نفر رسیده، ضمن اینکه در 24 ساعت گذشته 49060 تست جدید انجام شده است.
بهداشت نیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
3
این از دید شما خیلی بده که اینجور تیتر زدید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار