خانواده مرحوم اکبری مبارکه شاکی شدند
کد خبر: ۱۹۵۵۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 11    -    ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
پسر مرحوم کریم اکبری مبارکه ـ بازیگری که چندی پیش در اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داد ـ می‌گوید از بیمارستانی که پدرش در آن بستری بوده است به خاطر سهل‌انگاری شکایت می‌کند.

پسر مرحوم کریم اکبری مبارکه ـ بازیگری که چندی پیش در اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داد ـ می‌گوید از بیمارستانی که پدرش در آن بستری بوده است به خاطر سهل‌انگاری شکایت می‌کند.

نوید اکبری مبارکه با بیان اینکه روز قبل از فوت پدرش، می بایست آمپول رمدسیویر را به او تزریق می کردند، گفت: عموی بنده ـ حمیدرضا اکبری مبارکه ـ که در بیمارستان مفید و میلاد کار می کند، وقتی صبح متوجه شد پدرم به بخش آی سی یو منتقل شده است، سراسیمه خود را به بیمارستان رساند و از پرونده پدر متوجه شد که به او آمپول رمدسیویر را تزریق نکرده اند.

خانواده مرحوم اکبری مبارکه شاکی شدند

فرزند مرحوم اکبری مبارکه افزود: در تهیه آمپول برای پدرم کوتاهی کرده‌اند و گفتند، ما آمپول را نداشتیم که بزنیم.

در پی این اظهارات خانواده اکبری مبارکه اعلام کردند که قصد دارند از بیمارستان مذکور شکایت کنند.

کریم اکبری مبارکه ـ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ـ هشتم آبان ماه در سن 67 سالگی در اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفت.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
10
12
نویدجان!خدا رحمت کند پدر عزیزت را . مگر نمیدونی که این جور داروها مال خواص و سیاسیونه. اگر قراربود این داروها ی مهم و اتاق آی سی یو در اختیار همگان قراربگیرد روزانه بالای 400نفر طبق آمار رسمی و باضریب 3تا6 طبق آمار غیررسمی ولی واقعی شهروندان عادی از کووید19 نمیمردند بلکه نصفی از بیمارانی که در بیمارستانها روی زمین میخوابند تا بهشون نوبت بستری برسه و آمار کووید 19 به افراد خاص و سیاسیون تعلق داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
وقتی چیزی از پزشکی نمیدونید جامعه را دچار تشویش نکنید این دارو فقط به فقط در ابتدای بیماری اگه تشخیص داده بشه کار ساز است و در مواردیکه بیماری پیشرفت کرده این دارو عملکردی ندارد و تزریق آن بیهوده است اگه به بهداشت جهانی مراجعه کنید مبینید که هنوز هیچ دارویی برای کرونا ساخته نشده اگر این دارو واقعا اینقدر موثر بود که اروپا وامریکا تلفات نمیداد با تزریق دارو اونم یک روز قبل از فوت مشخصه که بیهوده بوده چون بیماری پیشرفتش زیاد بوده متاسفانه یک عده فقط منتظر هستن هر چیزی رو سیاسی کنند منم از وضعیت موجود راضی نیستم اما گودرز وشقایق ربطی به هم ندارد
ناشناس
| |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
جناب ناشناس 15:14 مثل اینکه تخصص شما در حد تشخیص گودرز و شقایق است و بس.پس بنابراین لطف کنید و در مورد مسئله برخورداری افراد خودی و ناخودی از امکانات کشور که همانا مصداق بارز تبعیض طبقاتی است افاضات نفرمائید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
7
جناب گودرز خان خود کادر پزشکی و پرستارای عزیز که در خط مقدم هستن و از همه چیز اطلاع دارند ببینید چند نفر از بهترین پزشکان که چندین تن آنها از روئسا بودن در اثر ابتلا به کرونا فوت کردن پس خودتو به شقایق نچسبون
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
این کامنت در جواب ناشناس22:20 بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار