راز علاقه اسامه بن‌لادن به فیلم‌های پورن چه بود؟
کد خبر: ۱۹۰۳۰۳
تاریخ انتشار: 2020 September 13    -    ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
اسامه بن لادن رهبر پیشین سازمان القاعده، مجموعه‌ای فیلم‌های پورن را در تعداد قابل توجهی سی‌دی در محل اقامتش نگهداری می‌کرد.

اسامه بن لادن رهبر پیشین سازمان القاعده، مجموعه‌ای فیلم‌های پورن را در تعداد قابل توجهی سی‌دی در محل اقامتش نگهداری می‌کرد.

زمانی که نیروهای ویژه آمریکایی در 2 می 2011 به محل زندگی بن لادن در ابوت آباد پاکستان حمله کرده، او را کشته و هر آنچه آنجا بود را با خود بردند، هیچ کس گمان نمی‌کرد در میان وسایل بن لادن مجموعه‌ای فیلم‌های پورن وجود داشته باشد، اما وجود داشت.

خبرگزاری رویترز در همان سال اعلام کرد که تعداد قابل توجهی عکس و فیلم جنسی در مجموعه سی‌دی‌هایی که از اقامتگاه بن لادن ضبط شد، موضوعش در آن زمان تعجب همگان را برانگیخت.

شبکه «نشنال ژئوگرافیک» در روزهای آینده مستندی را پخش خواهد کرد که شگفتی‌های بیشتری درباره رهبر پیشین القاعده فاش خواهد کرد.

سوالی که در این‌باره مطرح شده این است که راز علاقه اسامه بن لادن به فیلم‌های پورن چیست؟ کارشناسان موضوعات امنیتی می‌گویند که این فیلم‌ها حامل پیام‌های رمزنگاری شده از و به اسامه بن لادن است و از این روست که او ده‌ها فیلم پورن را در اقامتگاهش نگاه می‌داشت.

پیتر برگن تحلیگر امنیت ملی در شبکه سی‌ان‌ان گفت آنچه از اقامتگاه بن‌لادن به دست آمده و مورد مطالعه قرار گرفت یک «گنج اطلاعاتی» است و جوانب متعددی از شخصیت رهبر القاعده را فاش می‌کند؛ مردی پیچیده‌ای که هزاران بی‌گناه را کشت و مستند شبکه نشنال ژئوگرافیک به این جوانب شخصیت او خواهد پرداخت.

در سوی مقابل اما رید میلوی کارشناس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا بن لادن را مردی عادی می‌داند که ممکن است برخی خوشی‌ها و لذت‌ها او را جذب خود کرده باشند.

براساس مستند شبکه نشنال ژئوگرافیک اسامه بن لادن برای ارتباط با نیروهای القاعده و ارسال پیام‌ها و اوامرش از ایمیل استفاده نمی‌کند و از این رو ممکن است این فیلم‌های پورن برای ارسال و دریافت پیام‌های رمزنگاری‌شده‌ به کار رفته باشند.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار