راهنمای خرید اصولی مبلمان در دکوراسیون منزل
کد خبر: ۱۸۸۱۶۵
تاریخ انتشار: 2020 August 21    -    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
bato-adv
bato-adv
اتاقی که مبل شما در آن قرار می‌گیرد چقدر بزرگ است؟ این مهم است که اطمینان حاصل کنید که نسبت به سایز اتاق مبل به خوبی متناسب باشد. بسیاری از افرادی که در فضا‌های کوچک زندگی می‌کنند، مبل‌های کوچک “آپارتمانی” را انتخاب می‌کنند، اما بسته به اینکه شما اتاق خود را چگونه تزئین کرده اید، این گزینه نیز می‌تواند یک اشتباه باشد...

راهنمای خرید اصولی مبلمان در دکوراسیون منزل

راهنمای خرید اصولی مبلمان در دکوراسیون منزل«تابناک با تو» - شایدانتخاب مبلمان بسیار آسان به نظر می رسد اینکه فقط به فروشگاه بروید ، یکی را انتخاب کنید و تحویل بگیرید. یا حتی بهتر ، آن را به صورت آنلاین سفارش دهید و با فشار یک دکمه کار را به پایان برسانید. اما سرسری گرفتن این انتخاب کار درستی نیست مبل ها یکی از گران ترین وسایل دکوراسیون هستند که برای منزل خود خریداری می کنید، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری مناسبی انجام می دهید. قبل از خرید اولین مبل در دکوراسیون منزل، حتماً دقت کافی را در نظر بگیرید با ما همراه باشید… .

راهنمای خرید اصولی مبلمان در دکوراسیون منزل

هرگز در هنگام انتخاب مبل اهمیت اندازه را دست کم نگیرید. سه مورد وجود دارد که باید در هنگام اندازه گیری به آنها فکر کنید: تعداد افرادکاربر ، اندازه اتاق و ظرفیت و ابعاد ورودی که می توانید قطعه مبلمان را وارد اتاق کنید.

نیاز به نشیمنگاه کافی: چند نفر مرتباً از آن استفاده می کنند؟ یک دو سه؟ این به طور مستقیم تأثیر می گذارد تا مبل شما چقدر جادار باشد. اگر فقط برای یک یا دو نفر باشد می توانید بسیار انعطاف پذیر باشید ، اما اگر بیشتر از این باشد ، ممکن است بخواهید یک شکل L را در نظر بگیرید که نشیمنی اضافی را نیز فراهم می کند.

اندازه اتاق: اتاقی که مبل شما در آن قرار می گیرد چقدر بزرگ است؟ این مهم است که اطمینان حاصل کنید که نسبت به سایز اتاق مبل به خوبی متناسب باشد. بسیاری از افرادی که در فضاهای کوچک زندگی می کنند ، مبل های کوچک “آپارتمانی” را انتخاب می کنند ، اما بسته به اینکه شما اتاق خود را چگونه تزئین کرده اید ، این گزینه نیز می تواند یک اشتباه باشد گاهی اوقات مبلمان کوچکتر نسبت به مبلمان استاندارد می توانند یک اتاق را به هم ریخته نشان دهند پس یک مبل سایز معمولی را برای پر کردن فضای خود در نظر بگیریدو به تناسبات دقت نمایید.

راهنمای خرید اصولی مبلمان در دکوراسیون منزل

تناسب ورودی: حتماً دربهای ورودی ، راهروها و راه پله ها را با دقت اندازه گیری کنید تا اطمینان حاصل کنید که مبل می تواند از انها عبور و وارد فضای شود. اطمینان حاصل کنید که کاناپه می تواند در گوشه و کنار و اطراف آن جای بگیرد.

کیفیت یک عامل خیلی مهم هنگام خرید مبل است. اگر بودجه دارید ، می خواهید به پایین ترین سطح پایین نزدیک باشد ، بخاطر داشته باشید که هرچه هزینه کمتری بپردازید ، احتمال بیشتری دارد که مجبور شوید ظرف چند سال آن را تعویض نمایید. بنابراین اگرچه ممکن است از نظر هزینه کمتر به نظر برسد ، اما در آینده هزینه بیشتری را پرداخت خواهید کرد

در حالی که اندازه و کیفیت مبلمان بسیار مهم است ، شاید هیچ چیزی نسبت به رنگ وپترن مبل شما تأثیر بیشتری در اتاق نداشته باشد .

راهنمای خرید اصولی مبلمان در دکوراسیون منزل

سعی کنید ازطرح های ساده و حداقلی بهره گیریداگرچه رنگهای جسورانه و الگوهای مرسوم ، مد روز می توانند برای مدتی سرگرم کننده باشند اما با گذشت زمان ممکن است از مد افتاده یا از آن خسته شوید. از نظر مالی بهتر است یک پایه رنگی خنثی و متناسب را برای مبلمان انتخاب کنید و با کوسن ها و افزودن اکسسوری ها جلوه دکوراسیون را تغییر دهید .

راهنمای خرید اصولی مبلمان در دکوراسیون منزل

در حال حاضر تنوع بسیار زیادی از سبک ها و شکل های مبلمان در بازار موجود است اگر دقیقا نمی دانید چه می خواهید ، در مورد سبک کلی خانه و یا اتاق مورد نظر خود به آن فکر کنید و تصمیم بگیرید. به عنوان یک قاعده کلی ، یک مبل کلاسیک را در خانه ای مدرن قرار نمی دهید و تناسب سبک دکور با مبلمان اهمیت زیادی دارد مگر ینکه آگاهانه از سبک های تلفیقی استفاده کنید.

اولویت اول هنگام خرید مبل همیشه باید راحتی باشد. آنقدر مهم نیست که چقدر خوب به نظر برسد ، چقدر مناسب باشد یا چه قیمتی عالی پرداخت کنید ، اگر راحتی نشستن نباشد ، هیچ چیز بدست نیاوردید بنابراین قبل از خرید مبل آن را امتحان کنید روی آن بنشینید ، در آن دراز بکشید و چند دقیقه را صرف راحتی کنید و در مورد نحوه استفاده از آن با خود صادق باشید. اگر احساس خوبی در فروشگاه نیدارید ، آن را خریداری نکنید.

منبع: دکوبوم

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv