گران ترین هتل های ترکیه، در منطقه بلک آنتالیا قرار دارند
کد خبر: ۱۸۶۸۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 August 05    -    ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

منطقه بلک آنتالیا یکی از مناطق توریست پذیر در این شهر است که گران ترین و لوکس ترین هتل ها را می توان در آن مشاهده کرد. البته اینکه چرا این منطقه بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارد، علل مختلفی دارد. یکی از این دلایل، مجاور بودن آن با دریا است. دریای مدیترانه 17 کیلومتر از سواحل خود را در اختیار این منطقه قرار داده است و به همین دلیل، بلک جذابیت های فراوانی دارد و تفریحات آبی بسیاری را می توان در این منطقه تجربه کرد.

به دلیل هم جواری بلک با دریای مدیترانه، این منطقه از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است. اقلیم آن به گونه ای است که شما می توانید حتی در زمستان نیز به این قسمت رفته و از زیبایی هایش نهایت استفاده و لذت را ببرید.

از دیگر موارد برجسته این منطقه، وجود زمین های گلف است؛ در این منطقه 10 زمین گلف وجود دارد که در نهایت کیفیت طراحی و ساخته شده اند. تازه کار باشید و یا حرفه ای، هیچ تفاوتی ندارد؛ می توانید به این زمین های گلف مراجعه کرده و بازی مورد علاقه تان را انجام دهید.

وجود امکانات مختلف در این منطقه، این فرصت را برای همه فراهم می کند که بتوانند روزگار خوشی را در بلک سپری کنند. شما حتی می توانید از جنگل 36000 هکتاری که در این منطقه وجود دارد نیز دیدن کنید. در بلک همه چیز مهیا شده است تا بتوانید سفری بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی داشته باشید. اگر قصد دارید تا به تازگی با تور ترکیه لحظه آخر به این شهر زیبا سفر کنید، پیشنهاد می کنیم که تا انتها با ما همراه باشید تا گران ترین هتل های منطقه بلک آنتالیا را به شما معرفی کنیم تا در صورتی که مایلید تا مدت اقامت خود در آنتالیا را در یک هتل گرانقیمت سپری کنید بتوانید با آشنایی بهتر و بیشتر با این دست از هتل های آنتالیا بهتر تصمیم بگیرید.

هتل های منطقه بلک آنتالیا

هتل های منطقه بلک

این منطقه، به دلیل مجاورت با ساحل دریا، محلی است که هتل های بسیار زیبا و لوکسی را در خود جای داده است. منظره ای که دریا ایجاد می کند، از پنجره هتل های این منطقه دیدنی است. این ویو و منظره وصف نشدنی، مهم ترین دلیلی است که سبب شده هتل های زیادی در بلک ساخته شود. در ادامه نام چند هتل را که در این منطقه قرار دارد، ذکر خواهیم کرد.

هتل سلکتوم لاکچری ریزورت

این هتل در منطقه بلک واقع است و یکی از هتل های لوکس و گران قیمت این ناحیه به حساب می آید. دیزاین و طراحی داخلی هتل بسیار زیبا و چشم نواز است. خدمات دهی در این هتل به نحو احسن انجام می شود و هیچ ضعف و کوتاهی در این هتل به چشم نمی خورد.

 کیفیت غذاهای ارائه شده، تمیزی و نظافت موجود در اتاق ها و کل هتل، امکاناتی که در هتل وجود دارد و پرسنل مشغول در آن، همه و همه دست به دست هم داده اند تا بتوانند بهترین شرایط را برای مسافران فراهم کنند. 

هتل لند آو لجندز کینگدام

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره موجود در منطقه بلک است. از جمله امتیازاتی که این هتل دارد، وجود سینمای پنج بعدی و امکانات تفریحی مانند تونل وحشت آبی و استخر است. سرو انواع غذا، وجود امکانات کامل در هر اتاق، مرکز ماساژ، مجهز بودن به یک پارک آبی، فروشگاه خرید، خدمات خشک شویی و اتوشویی و وای فای رایگان از جمله امکانات و خدمات موجود در هتل لند آو لجندز کینگدام است.

هتل لوکس مکس رویال

این هتل پنج ستاره با داشتن امکاناتی مانند زمین های گلف، رستوران هایی با تنوع غذایی بالا، ساحل اختصاصی و مراکز خرید، در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد. در این هتل هفت استخر و 5 رستوران وجود دارد و شما می توانید لحظات بسیار خوبی را در آن تجربه کنید. هتل لوکس مکس رویال، در فاصله 35 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

هتل تایتانیک دلوکس

این هتل نیز در منطقه شیک و مجلل بلک قرار گرفته است. از امکانات هتل تایتانیک دلوکس، می توان به آرایشگاه، بوفه، سالن های مخصوص والیبال و بسکتبال و وای فای رایگان اشاره کرد.

کیفیت هتل های منطقه بلک آنتالیا

هر یک از هتل هایی که در منطقه بِلِک آنتالیا قرار دارد، سعی می کند بهترین امکانات و خدمات را در اختیار مسافران قرار دهد و برای آن ها شرایط بسیار خوب و رویایی را فراهم کند. اغلب هتل هایی که در منطقه بلک قرار دارند، جزو هتل هایی لوکس شمرده می شوند و به همین دلیل معمولا کیفیت خدماتی که ارائه می دهند بسیار قابل قبول و عالی است.

گران ترین هتل ترکیه

گران ترین هتل ترکیه در منطقه بلک آنتالیا چه نام دارد؟

یکی از گران ترین هتل هایی که می توانید در منطقه بلک آنتالیا سراغ آن را بگیرید، هتل تایتانیک است. این هتل مساحتی حدود 13000 متر مربع را به خود اختصاص داده است و امکانات بسیار خوب و عالی را در اختیار مسافران قرار می دهد. این هتل 600 اتاق دارد و مسافران برای تفریح، می توانند از یازده استخری که در این هتل وجود دارد استفاده کنند. 9 رستوران نیز کار سرو و آماده کردن غذا را انجام می دهند.

علاوه بر استخر، پارک آبی، شهربازی مخصوص کودکان، بولینگ، وای فای، ساحل اختصاصی و اتاق خانواده از دیگر امکاناتی است که در این هتل ارائه می شود. فاصله کم این هتل با کلوپ های گلف، از دیگر مزیت هایی است که این هتل از آن برخوردار است.

از دیگر هتل هایی که قیمت اقامت در آن ها از سایر هتل های بلک بالاتر است، هتل مکس رویال است. این هتل نیز با داشتن هفت استخر و پنج رستوران و داشتن زمین گلف، محیط بسیار خوبی را برای مسافران و گردشگران فراهم کرده است. در رستوران این هتل انواع و اقسام غذا سرو می شود و شما می توانید ورزش های آبی متنوع را در ساحلی که به صورت اختصاصی برای این هتل آماده شده است تجربه کنید.

از دیگر امکانات این  هتل می توان به باغ، وای فای رایگان، اتاق خانوده، پارک آبی، کلوپ کودک، کتابخانه،کلاس های یوگا و فیتنس و استخر کودک اشاره کرد.

یکی دیگر از هتل های لاکچری و لوکس منطقه بلک، سلکتوم لاکچری است. این هتل امکانات مختلف و متفاوتی هم چون استخر روباز، زمین تنیس و فوتبال، برای مسافران تامین کرده است. از دیگر خدمات سلکتوم لاکچری می توان به اتاق های بزرگ آن اشاره کرد که هر یک دارای بالکن هستند و شما می توانید از منظره زیبایی که دریا برای شما پدید آورده است، نهایت لذت را ببرید.

هتل گلوریا سرینتی نیز از جمله هتل های لوکس منطقه بلک است. این هتل با داشتن ده زمین گلف، یکی از هتل هایی است که معمولا گلف بازان حرفه ای برای انجام بازی مورد علاقه شان به این هتل مراجعه می کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
2
قیمتشان را هم اعلام میکردید بهتر بود تا اگر با حقوق کارگری جور درنیامد فقط به دیدن تصاویرش اکتفا کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار