سوالی که مهمان «دورهمی» از جوابش طفره رفت +عکس
کد خبر: ۱۰۰۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 15    -    ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
 شب گذشته مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه دورهمی، با الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون به گفتگو نشست.

حبیبی در ابتدای گفتگو، درباره کودکی و خانواده‌اش گفت: من از بچگی دختری مهربان بودم و خیلی خانواده و اقوامم را دوست دارم. بیشتر افراد خانواده‌ام ایران زندگی نمی‌کنند و من خیلی دلتنگ آن‌ها هستم. اما هیچ وقت نمی‌توانم مثل خانواده ام خارج از کشور زندگی کنم و حالم با آدم‌های آنجا خوش نیست.

وی در ادامه در خصوص بازی در آثار کمدی بیان کرد: همیشه دوست دارم مردم کشورم را خندان ببینم و اگر پیشنهادی در ژانر کمدی شود، به خاطر مردم قبول می‌کنم.
 
 


حبیبی به زلزله اخیر در کرمانشاه اشاره کرد و درباره کمک به زلزله زدگان گفت: خودم به کرمانشاه نرفتم و سعی کردم اگر کمکی هست، پنهان بماند. اصولا از ترحم کردن به آدم‌ها خوشم نمی‌آید.

وی در پاسخ به سوال همیشگی مدیری درباره عاشق شدن اظهار کرد: ازدواج به موقع و با آدمی مناسب خوب است. من هم عاشق شدم، ولی دوست ندارم خیلی درباره آن حرف بزنم. (اصرار مدیری برای گرفتن جواب درست از مهمانش در این باره نتیجه نداد!)

حبیبی با توجه به موضوع برنامه درباره رویاپردازی هایش عنوان کرد: من خیلی آدم رویا پردازی هستم و همیشه در رویاهایم با خانواده ام سیر می‌کنم. دوست دارم در آینده هم اگر خانواده‌ای تشکیل دادم، خانواده‌ای موفق باشد.

وی با بیان اینکه همیشه محتاط هستم، اظهار کرد: بین دوستانم همه به من لقب مادر بزرگ را می‌دهند؛ چون از همان جوانی و نوجوانی هرکاری که اشتباه و یا خطا بوده را انجام ندادم و در زندگی خیلی محتاط عمل کردم.

این بازیگر درباره ترسش در زندگی گفت: بزرگترین ترس من این است که کسی من را دوست نداشته باشد و خدا کند چنین چیزی را تجربه نکنم.

وی درباره انتخاب‌ها و تصمیماتش که باعث پشیمانی اش شده باشد، گفت: یک بار به خاطر اعتمادی که داشتم، فیلمنامه‌ای را انتخاب کردم. بعد از ۳ روز وقتی جلوی دوربین رفتیم، دیدم آن چیزی نبود که من فکر می‌کردم و از همان جا به خانه برگشتم. بلافاصله تهدید و اذیت آن‌ها شروع شد و من یک هفته تمام از ترس در خانه گریه می‌کردم!

حبیبی در پاسخ به سوال مدیری که آیا در سینمای ما مافیا وجود دارد یا نه؟ گفت: من از فضای کاری ام راضی هستم و خدا را شکر هم در سینما و هم در تئاتر و تلویزیون کسی با من مشکلی ندارد. من هیچ وقت در زندگی بقیه دخالت نمی‌کنم و از کارم لذت می‌برم. شاید آن طور که دوستان می‌گویند مافیا وجود داشته باشد؛ اما من تا امروز ندیدم و امیدوارم تجربه اش نکنم.

وی در پایان یک تابلو فرش دستباف به موزه دورهمی هدیه کرد.

مدیری هم در پایان برنامه به کنایه درباره نامزد‌های انتخاباتی گفت: قبلا در مناظره‌های انتخاباتی گوش‌ها را تیز می‌کردیم که کدام نامزد وعده‌های بهتری می‌دهد؛ اما الان دقت می‌کنیم که کدام کاندیدا بهتر دست نفر مقابلش را روی می‌کند!
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
متاسفانه در کشور ما عرف شد هر کس را که کار خوبی کرد یا تعریفش کردند،بعد از مدتی غرور و خود خواهی او را می گیرد و در امری دخالت می کند که در آن امور تخصص ندارد و علاوه بر ضربه زدن به جامعه ،جایگاه خودش را نیز از دست می دهد و آقای مدیری هم بنظر می رسد که به این بلا مبتلا شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار