رکوردهای عجیب که در گینس ثبت شده اند
کد خبر: ۹۱۹۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 18    -    ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
این رکوردها شامل دستاوردها و استعدادهای انسان و در برخی مواقع پدیده های طبیعی می باشند.بعضی از رکورد ها نیز در رشته های مختلفی هستند که شاید برخی از آن ها را واقعا نشنیده باشید. رکوردهای عجیب در کتاب گینس تعداد کمی ندارند و بسیار متنوع اند، با ما همراه باشید.
 رکوردهای عجیب که در گینس ثبت شده اند
 
رکوردهای عجیب که در گینس ثبت شده اند  به گزارش «تابناک باتو»؛ تمام رکوردهای جهانی در کتاب گینس ثبت می گردد و کشور ایران هم بسیاری از رکوردها را به نام خود اختصاص داده است. اما رکوردهای عجیب را برای شما در زیر لیست کرده ایم. همه می دانیم کتاب گینس هرساله رکوردهای مختلف دنیا را در خود جای می دهد رکوردهایی که علاوه بر عجیب بودنشان بسیاری از آنها باورنکردنی و به دور از تصور همۀ ماست.

این رکوردها شامل دستاوردها و استعدادهای انسان و در برخی مواقع پدیده های طبیعی می باشند.بعضی از رکورد ها نیز در رشته های مختلفی هستند که شاید برخی از آن ها را واقعا نشنیده باشید. رکوردهای عجیب در کتاب گینس تعداد کمی ندارند و بسیار متنوع اند، با ما همراه باشید.

تا در این بخش جدید ترین و متفاوت ترین رکوردهای ثبت شده در گینس را مشاهده کنید و از آن ها باخبر شوید.

سریعترین زمان هل دادن ماشین اسکرام
تیم راگبی ایتالیایی رکورد هل دادن ماشین اسکرام 1500 کیلوگرمی را شکستند. آن ها رکورد سریعترین زمان هل دادن ماشین اسکرام راگبی در فاصله 10 متر به دست آوردند. این ورزشکاران فوق قوی توانستند این ماشین 1500 کیلوگرمی را در زمان 14.10 ثانیه به فاصله 10 متر هل دهند.
 

کل وزن این ماشین با چهار بازیکنی که روی آن ایستاده بودند و وزنه های اضافی 1500 کیلوگرم بود. بزرگترین اسکرام راگبی که تا به حال به دست آمده سال گذشته توسط 1198 شرکت کننده در میدلکسکس انگلستان به مناسبت میزبانی انگللستان در جام جهانی راگبی 2015 بوده است.
 
طولانی ترین بک فیلیپ با دوچرخه برقی
 
اگر بار اول موفق نشدید دوباره سعی کنید شاید رکورد گینس به نام خود ثبت کردید. کوین رابینسون 44 ساله توانست رکورد طولانی ترین بک فیلیپ با دوچرخه برقی در ارتفاع 25.6 متری به دست آورد. رابینسون سابقا دوچرخه سوار حرفه ای BMX بوده است. برای چنین رکوردی او نیاز داشت روی زمینی با شیب 34 درجه و با سرعت 69 کیلومتر بر ساعت فرود بیاید.
پس از فرود رابینسون به جای اینکه طبق برنامه ریزی به پایین شیب بیاید، کنترل دوچرخه اش را در بالای رمپ از دست داد و مورد معاینه امدادگران قرار گرفت. پس از چند دقیقه او دوباره خواست برای ثبت رکوردش که 19.5 متر بود دوباره تلاش کند. این بار رابینسون توانست با موفقیت بر اشتباه قبلی خود غلبه کند و به آن چه می خواست برسد و رکورد قبلی که 6.09 متر بود را بشکند.

بزرگترین گردهمایی مردم با لباس نینجا 
 
این سومین بار است که بانوی 60 ساله ژاپنی «کونیکو ترامورا» با موفقیت رکورد گینس را برای بزرگترین گردهمایی مردم با لباس نینجا می شکند. اوایل این ماه 268 نفر با لباس نینجا در مدرسه ابتدایی جیوسی در شیگای ژاپن گرد هم آمدند تا این رکورد را ثبت کنند. همه شرکت کننده ها لباس سیاه نینجاها را بر تن و سلاح سنتی آن ها را در دست داشتند.

در تلاش قبلی کونیکو تعدادی از شرکت کنندگان رد شدند زیرا لباس های آن ها با دستورالعمل های گینس مطابقت نداشت. کونیکو یک بانوی اجتماعی و عاشق شهرش هیکونه است. او به دنبال راه هایی برای ثبت رکورد می گردد که از طریق آن مردم محلی را به روشی سرگرم کننده دور هم جمع کند.

رکورد تردستی با اره برقی 
 
تیم دو نفره شامل «Chayne Hultgren» با نام مستعار کابوی فضایی از استرالیا و «Gareth Williams» با نام مستعار گرت نیرومند از انگلستان رکورد گینس بیشترین تردستی با اره برقی در یک دقیقه توسط یک تیم دو نفره را به دست آوردند. آن ها از سه اره برقی استفاده کردند و توانستند رکورد باورنکردنی 40 را در سال 2012 در پکن به نام خود ثبت کنند. هردوی آن ها افراد باتجربه و حرفه ای هستند.
 
بنابراین سعی نکنید این کار را در خانه انجام دهید. کابوی فضایی چندین رکورد خطرناک را به نام خود ثبت کرده است از جمله بلندترین پرتاب و گرفتن اره برقی در حال تردستی (3.59 متر) و بیشترین پرتاب اره برقی به هوا و گرفتنش روی دوچرخه (10 تا) است. او همچنین رکورد بیشترین شمشیر نگه داشته شده در دهان زیر آب را هم دارد.(4 شمشیر)
 
رکورد بازکردن در بطری با سر
 
 
«محمد رشید» پاکستانی دانش آموز هنرهای رزمی توانست به طرز باورنکردنی در 61 بطری را در یک دقیقه با سرش باز کند. او بطری های دربسته را در لبه میز قرار داده و سپس با ضربه سر در آن ها را باز می کرد. محمد که کمربند مشکی هنرهای رزمی دارد توانست رکورد قبلی خود که در سال 2013 در پنجاب پاکستان به دست آورده بود و 40 بطری بود را بشکند.

او رکوردهایی مثل بیشترین گردویی که در یک دقیقه با آرنج شکسته شده (128 تا)، بیشترین چرخش چوبه آتش در یک دقیقه (188 تا) و بیشترین هدف ورزش خاکی که در یک دقیقه با نانچیکو شکسته شده (158تا) را به دست آورده است.

رکورد چسباندن قوطی به بدن 
 
جیمی کیتون امریکایی با یک استعداد باورنکردنی متولد شد که باعث شد بتواند رکورد گینس بیشترین قوطی نوشیدنی روی سر (8 قوطی) بااستفاده از مکش هوا را به دست آورد. هر قوطی با استفاده از فشار هوا در محل خود به تنهایی نگه داشته می شد و نیاز بود که حداقل 5 ثانیه در همان موقعیت بمانند.

تا جیمی بتواند این رکورد را به دست آورد. زمانی که جیمی برای اولین بار متوجه این استعداد غیرمعمول خود شد، تنها 7 سال داشت، او فهمید اسباب بازی هایش به دست هایش می چسبند. درواقع او می تواند اشیای مختلفی را به بدنش بچسباند و حتی با سرش نوشیدنی بریزد. دلیل این ویژگی این است که منافذ پوست او اکسیژن را می مکند.

رکورد بیشترین مسافت موج سواری مرد و سگش
 
«ایوان موریرا» و سگش «بونو» رکورد طولانی ترین مسافتی که یک انسان و سگش به صورت ایستاده سوار بر روی قایق پارو زدند را با مسافت چشمگیر 1690.5 متر در رودخانه «میریم» در برزیل شکستند. ایوان که برزیلی است عاشق موج سواری بوده و از پنج سالگی این ورزش را انجام می دهد.
او و سگش از سال 2012 برای اینکه بتوانند به این رکورد دست یابند تمرین می کنند. هنگامی که بونو تنها شش ماه داشت ایوان او را به رقابت های سالانه سگ های مج سوار در هانینگتون کالیفرنیا می برد، جایی که او توانست در فینال مقام اول را کسب کند. ایوان و بونو اولین گروه سگ-انسانی هستند که این رکورد را می برند.

بیشترین وزنی که یک زن با موهای خود کشیده 
 
«آشا» ملکه آهنی هند رکورد سنگین ترین وسیله نقلیه که یک زن با موهایش کشیده را به دست آورده است. او یک اتوبوس دو طبقه لندنی را با موهای خود در ایتالیا کشید. آشا هفت رکورد فعلی گینس برای رکوردهای چشمگیر و متعارف خود در وزنه برداری دارد. او رکورد سنگین ترین وزنه ای که یک زن با چشم هایش بلند کرده را نیز دارد.
رکوردهای عجیب که در گینس ثبت شده اند 

(15.5 کیلوگرم) در سال 2013 آشا از هردو گوشش برای کشیدن ون 1700 کیلوگرمی در انگلستان استفاده کرد و بار دیگر رکوردی به نام خود ثبت کرد. او هم چنین رکورد سریع ترین زمان کشیدن وسیله نقلیه جاده ای به مسافت 25 متر با دندان هایش در 22.16 ثانیه دارد.

بیشترین پنجره خودرو که با دست در دو دقیقه شکسته شده 
 
هنرمند رزمی حرفه ای «کوین تیلور» امریکایی توانست به طرز باورنکردنی 21 شیشه اتومبیل را در دو دقیقه بشکند. هنرمند رزمی کار حرفه ای دو سال پیش توانسته بود 20 پنجره را بشکند.
 بزرگترین مسابقه شترسواری
 
اوایل این ماه در جشنواره بزرگ شتر در مغولستان 1108 شترسوار سوار بر شترهای بی زین خود در این مسابقه تاریخی شرکت کردند. این تلاش موفقیت آمیز به منظور بازگرداندن جمعیت درحال کاهش شترهای باختری انجام شد. مسیر مسابقه در شهر «Dalanzadgad» حدود 15 کیلومتر بود و سریعترین حیوان در 35 دقیقه و 12 ثانیه آن را پیمود در حالیکه کل مسابقه یک ساعت و 8 دقیقه طول کشید.
 
این جشنواره از سال 1997 برگزار می شود و از آن موقع به یک رویداد دو روزه شامل دو مسابقه شتر، چوگان شتر و دیگر ورزش های تیمی، مسابقات شعر برای کودکان، مسابقات نقاشی و بسیاری فعالیت های دیگر مربوط به شتر می شود. در 15 سال اخیر جشنواره شتر در سراسر منطقه برگزار شده است. در تلاش قبلی 555 شرکت کننده حضور یافته بودند.
پارس ناز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید حسنی3نیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
1
رکورد آمار و کیفیت مسکن مهر یادشون رفته؟
محمد آقایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
5
منم یه رکورد دارم که باید توی کتاب گینس ثبت بشه
با حقوق ماهانه 800 هزار تومتن دارم ماهیانه 250 اجاره خونه میدم.سه تاقسط بانکی مجموعا 450 هزارتومن.خرج ماهانه خانواده سه نفری مون هم هست.حالا دیگه برکت خداست که زندگیمون میچرخه.
بزرگترین رکورد دار گینس من میتونم باشم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار