چهار روز از گم شدن کودک ۵ ساله گذشت+عکس
کد خبر: ۸۵۱۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 10    -    ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
bato-adv
bato-adv
حدود ساعت شش عصر پنج شنبه گذشته گزارشی مبنی بر اینکه خانواده‌ای از روستای چاه بهمن بخش جازموریان برای استفاده از آبگرم روستای گاوچاران رودبار جنوب مراجعه و پسر 5 ساله شان مفقود شده است، به پلیس و فرمانداری رودبار جنوب اعلام شد.

با توجه به حساسیت موضوع،کمتر از یک ساعت بعد از خبر،ستاد بحران شهرستان به ریاست فرماندار تشکیل   و تیم‌های محلی دهیاران وشورا‌های اسلامی روستا‌های حوزه کوهستان و گروه‌های بسیجی آن حوزه فراخوان زده شدند و اقدام به گشت زنی کردند.
 

چهار روز از گم شدن کودک ۵ ساله گذشت
 
در حالیکه هیچ ردی از فاضل( حافظ) بامری کودک 5 ساله در ارتفاعات و اطراف آبگرم به دست نیامد، جستجوها ادامه یافت.

از صبح امروز و در حالیکه بیش از 72 ساعت از مفقود شدن کودک روستایی می گذرد، 400 نیروی هلال احمر، بسیج، فرمانداری و مردم بار دیگر جستجوهای خود را برای یافتن این کودک آغاز کردند.
 

چهار روز از گم شدن کودک ۵ ساله گذشت
 
عطا ناوکی فرماندار رودبار جنوب در مورد آخرین وضعیت این کودک، گفت: تیم های امدادی کمکی برای جستجو به محل مفقود شدن این پسر بچه اعزام شده و مشغول جستجو در منطقه هستند. متاسفانه هنوز هیچ ردی از این کودک به دست نیامده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا سرنوشت این کودک مشخص شود.
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Thailand
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
1
1
در همان اوایل مفقود شدن باید تلاشهای همه جانبه و پُرتعداد صورت بگیرد زیرا مشخص نیست وضعیت و موقعیت کودک چگونه است و احتمال بوجود آمدن خطرات جانی و سلامتی بسیار بالاست و با گذشت زمان هر لحظه احتمال مرگ ببشتر میشود نه پس از ۷۲ ساعت.
با این اُصاف بنظر میرسد که ارزش مرده یافتن کودک برای گروه نجات بیش از زنده یافتن اوست یا اگر خوشبینانه بیندیشیم: پس از ۷۲ ساعت بیشتر نگران کودک شده و بیشتر مایه گذاشته اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv