موتورسواری اعجاب‌انگیز این پسر چهار ساله!
کد خبر: ۷۳۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 13    -    ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
در حالیکه بیشتر بچه ها تنها رویای موتورسواری را دارند، «تیما» پسربچه اوکراینی قبل از دوسالگی دوچرخه سواری را آغاز کرد و وقتی به دو و نیم سالگی رسید توانست موتورسواری کند.

موتورسواری اعجاب‌انگیز این پسر چهار ساله! به گزارش «تابناک باتو» ؛ در حالیکه بیشتر بچه ها تنها رویای موتورسواری را دارند، «تیما» پسربچه اوکراینی قبل از دوسالگی دوچرخه سواری را آغاز کرد و وقتی به دو و نیم سالگی رسید توانست موتورسواری کند. تیما یک سال و یازده ماه داشت که برای اولین بار سوار دوچرخه شد. او درست مثل هر بچه دیگری سرعت و توجه را دوست دارد اما برای هرکسی خودش را نمی گیرد و حتی نمی گوید که یک موتورسوار است. والدین این موتورسوار کوچک و متواضع به او افتخار می کنند و البته نگران او هم هستند، اما چیزهای بد در این زندگی بدون در نظر گرفتن اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید می تواند اتفاق بیفتد.

سریع ترین موتورسیکلت تیما 72 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و او در مسابقات موتورسواری کودکان در اوکراین و روسیه شرکت کرده است، هرچند او به دنبال پیدا کردن یک رقابت واقعی میان گروه همسالان خود است. او شرکت در مسابقات را از مسابقات دوچرخه سواری آغاز کرده و اغلب مقام اول را کسب کرده است. تیما در اوکراین هیچ رقیبی ندارد.

برترینها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
0
1
ماشا الله
خدا حفظش کنه، خیلی باهال بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار