غافلگیری کارمندان با توپ‌های رنگی!
کد خبر: ۷۳۱۸۸
تاریخ انتشار: 2017 May 14    -    ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
به گفته‌ی «لی مک آتیر» (Lee McAteer) در سن 32 سالگی از این خبرها نیست! آقای لی صاحب شرکت «اینویژن» است و اخیراً در اقدامی جالب، دفتر خود را در شهر منچستر انگلستان با 250 هزار توپ پلاستیکی رنگارنگ خریداری شده از شرکت «بال مانیال ام سی آر»، پر کرد.

غافلگیری کارمندان با توپ‌های رنگی! اختصاصی «تابناک باتو» ؛ استخرهای بزرگ مملوء از توپ‌های رنگی، یکی از همان خاطرات واضح و شفاف دوران کودکی است. اما به گفته‌ی «لی مک آتیر» (Lee McAteer) در سن 32 سالگی از این خبرها نیست! آقای لی صاحب شرکت «اینویژن» است و اخیراً در اقدامی جالب، دفتر خود را در شهر منچستر انگلستان با 250 هزار توپ پلاستیکی رنگارنگ خریداری شده از شرکت «بال مانیال ام سی آر»، پر کرد.

آقای لی به روزنامه میرور (Mirror) گفت: «من معتقدم که اگر شما از شغل خود، لذت نبرید، یعنی اینکه هرگز یک روز هم در زندگی، کار نکرده‌اید. بنابراین من تلاش می‌کنم که محیط دفتر را تا جایی که ممکن است، شاد و مفرح کنم. پر کردن اداره با 250 هزار توپ رنگی از ساعت 3 تا 8 صبح، زمان برد. ما می‌خواستیم که با انجام یک کار متفاوت و غافلگیر کننده، به خاطر تمام روزهایی که کارمندان سخت مشغول کار بوده‌اند، از آنها سپاسگزاری کنیم.

البته این اولین باری نیست که شخصی این توپ‌های رنگی پر تعداد را برای خوشحال کردن کارمندان، وارد اداره و دفتر خود می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار