یادداشتی به مناسبت روز جهانی زن
کد خبر: ۶۶۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 March 08    -    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
آیا پذیرش این گونه کمک ها مهر تأییدی بر نظام مرد سالار نیست؟ این را خانم هایی که در مواقع حساس خود را به مظلومیت می زنند باید پاسخ بدهند و آقایان! ای کاش می دانستید کمک های آب دوغ خیاری بعضی از شما چه بلاهایی بر سر اوضاع اجتماعی کشور آورده..!
 
یادداشتی به مناسبت روز جهانی زن   به گزارش «تابناک باتو»؛ فرض می کنیم در اداره ی بووووق سگ می زند گربه می رقصد! من هم در صف ایستاده ام کپی بگیرم. سه نفر جلوی من ایستادند. دو نفر پشت سرم. مقنعه ی کهنه ای بر سر دارم که یادگار دوران دانشجوییم است و ته مانده ی آرایش ماسیده دیشب روی صورتم.آقای پشت سری ام که گویا سری توی سرها دارد پس از یک وارسی حرفه ای سر نزدیک می کند و می فرماید: شما برو بشین خسته میشی! من کپی رو می گیرم، حساب هم می کنم! می آرم خدمتتون! در دم احساس می کنم یک ورقه کپی چه سنگینی کمر نشکنی می تواند داشته باشد و ماجرا همین جا کات می خورد...این متن را از هر طرف بخوانید در آخر همه به یک جا می رسیم.

آیا پذیرش این گونه کمک ها مهر تأییدی بر نظام مرد سالار نیست؟ این را خانم هایی که در مواقع حساس خود را به مظلومیت می زنند باید پاسخ بدهند و آقایان! ای کاش می دانستید کمک های آب دوغ خیاری بعضی از شما چه بلاهایی بر سر اوضاع اجتماعی کشور آورده..! همین شده که خانم ایکس ترجیح می دهد عوض پیدا کردن یک شغل مناسب لب هایش را بیشتر لوله کند و... پروتززززززز!

۸ مارس روز جهانی زن است. باور کنید ما نمی خواهیم برتر باشیم فقط می خواهیم برابر باشیم!
راستش قضیه ی ما قضیه ی (شما جیب ما را نزن...) است!
پروین پناهی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
دقیقا... زنهای جامعه نشاندهنده ی سلیقه و ذائقه و خواست مردان آن جامعه است...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار