آغاز طرح ممنوعیت ارائه خدمات به زنان بی‌حجاب
کد خبر: ۲۷۶۹۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 April 16    -    ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
bato-adv
bato-adv
جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد از اجرای طرح ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب در استان خبر داد.
 علی‌اکبر عزیزی صبح یکشنبه در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد اظهار داشت: امروز دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی با تمام توان به میدان آمده تا ارزش‌های ما را مورد هجمه قرار دهد بنابراین همه ما وظیفه داریم با تمام توان در برابر دشمن بایستیم.
 
 جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان از اجرای طرح ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب در استان خبر داد و گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور از امروز ارائه هر گونه خدمات به افرادی که کشف حجاب داشته باشند، ممنوع است.
 
عزیزی افزود: با راه‌اندازی دوربین‌های چهره‌زن در معابر عمومی، افرادی که اقدام به کشف حجاب کنند چهره‌زنی شده برای مرتبه اول تذکر دریافت کرده و در صورت تکرار با تشکیل پرونده به مراجع قضایی فراخوانده می‌شوند.
 
معاون استاندار در مورد کشف حجاب در خودرو نیز گفت: خودرو یک مکان عمومی بوده و کشف حجاب در آن قانون‌شکنی است بنابراین چنانچه افرادی در خودرو کشف حجاب کنند نیز دفعه اول تذکر و در صورت تکرار، توقیف خودرو در انتظار خاطیان خواهد بود.
 
وی افزود: ضمن اینکه رعایت حجاب تنها یک بحث شرعی نیست که برخی بگویند اعتقادی نداریم بلکه یک وجه آن قانون بوده و احترام به قانون بر همگان واجب است و با افراد سازمان یافته که به دنبال پیاده سازی نقشه دشمن باشند به طور جد برخورد خواهد شد.
 
معاون استاندار یزد تصریح کرد: دستگاه‌های متولی با کسانی هم که در فضای مجازی اقدام به ترویج، تبلیغ و عادی سازی بی‌حجابی نمایند برابر قانون برخورد خواهند کرد.
 
عزیزی گفت: از عموم مردم مؤمن به ویژه بانوان محجبه، گروه‌های مردمی، بسیج، سپاه، فراجا، صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی که بیشترین همکاری را با قرارگاه داشتند تشکر می‌کنم و ضمن ابراز گلایه‌مندی، از دستگاه‌های کم کار در این حوزه می‌خواهم به جد به این عرصه ورود کنند.
 

برخورد با توزیع کنندگان پوشاک نامتعارف از سوی اصناف یا فروشگاه‌های اینترنتی و برگزاری جلسات گفتمانی در حوزه عفاف و حجاب با افراد و نخبگان جامعه از دیگر موارد مطرح شده جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان بود.

مهر

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
0
4
مثلا زنان و دختران کدوم خدمات دریافت می کنند که نمی دهید ؟ بچه ای که دنیا می اره را بدید بشه خدمات پیشکش:....حق طلاق ؟ حق کار ؟حق مسکن ؟ اذث دو برابر شوهر از زن ...جمع کنید زشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
0
4
وای حالا خدمات ندین چیکا کنیم؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv