دسر شربتی خوشمزه بشکل گل همراه با آموزش تصویری!
کد خبر: ۲۶۰۲۲۰
تاریخ انتشار: 2022 October 27    -    ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
دسر شربتی، دسری شیک و خوشمزه است. اگر می‌خواهید با دسری متفاوت و زیبا از مهمانان خود پذیرایی کنید با ما همراه شوید. دسر خوشمزه را با روش ساده آموزش می‌دهم تا درست کنید طعمش بی نظیر است یک دسر جدید و خوشمزه است یک دسر خوشمزه و انرژی زایی است طرز تهیه‌ی دسر شربتی را ببینید.

دسر شربتی خوشمزه بشکل گل همراه با آموزش تصویری!

دسر شربتی خوشمزه بشکل گل همراه با آموزش تصویری!«تابناک با تو» - دسر شربتی، دسری شیک و خوشمزه است. اگر می‌خواهید با دسری متفاوت و زیبا از مهمانان خود پذیرایی کنید با ما همراه شوید.

دسر خوشمزه را با روش ساده آموزش می‌دهم تا درست کنید طعمش بی نظیر است یک دسر جدید و خوشمزه است یک دسر خوشمزه و انرژی زایی است طرز تهیه‌ی دسر شربتی را ببینید.

مواد لازم دسر شربتی

کره ۲۵۰ گرم نرم شده

شکر ۲ قاشق

تخم مرغ ۲ عدد

سرکه ۲ قاشق مربا خوری

ماست ۱٫۵ قاشق

روغن مایع ۱استکان

وانیل ۱ پاکت

بکینگ پودر ۱ پاکت

آرد ۴-۴٫۵ لیوان

شربت:شکر ۴ لیوان

آب ۴٫۵ لیوان

آب لیموی تازه ۲-۳ قطره

رویه:زرده تخم مرغ ۱ عدد

پسته

طرز تهیه دسر شربتی

برای تهیه این دسر اول شربت را درست میکنیم ۱۰ دقیقه می‌جوشانیم سپس اب لیمو ریخته ۵دقیقه دیگر میجوشانیم و میگذاریم سرد شود حالا برای درست کردن خمیر مواد را با هم مخلوط کرده تا خمیریبدست آید که بدست نچسبد خوب ورز میدهیم حالا به قطر نیم سانت با وردنه باز میکنیم با قالب گلخمیر را قالب می‌زنیم و اگر قالب نداشتید با نعلبکی برش میدهیم حالا نصف این خمیر دسر هارا در سینی میچینیم نصف دیگر را با سر شیشه قالب زده به خمیر زیری سفیده تخم مرغ می‌مالیم و گل‌ها را رویش می‌چسبانیم

مراحل تهیه دسر شربتی

روی دسر‌ها زرده تخم مرغ مالیدهدر فر ۱۸۰ درجه از قبل گرم شده قرار میدهیم تا بپزد وقتی دسر ولرم شد شربت را میریزیم و میگذاریم به خورد شیرینی برود در ظرف چیده و وسطش پسته قرار میدهیم.

فواید ماست

سلامت روده‌ها برای سلامت دستگاه گوارش بسیار مفید می‌باشد. روده‌ی سالم برای هضم بهتر غذا موثر است. شما حالا می‌توانید با مصرف ماست سلامت دستگاه گوارش خود را تضمین کنید. ماست باعث می‌شود تا سلامت دستگاه گوارش به شکل ویژه‌ای تامین شود و از بیماری‌های گوارشی جلوگیری شود.

سلامت قلب مطالعات نشان می‌دهد که ماست برای کنترل کلسترول در بدن بسیار عالی می‌باشد. ماست دارای آنزیم‌هایی می‌باشد که برای سلامت قلب در افراد مفید است. همچنین ماست با فشار خون بالا مبارزه می‌کند. بهبود هضم غذاباکتری‌های پرفایده موجود در ماست باعث می‌شود تا به هضم غذا کمک کند.

کسانی که مشکلات گوارشی دارند می‌توانند از ماست استفاده کنند. ماست برای درمان یبوست و معده درد مفید است. شما می‌توانید به صورت روزانه ماست را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا دستگاه گوارش شما تسکین شود. هضم آسان هضم ماست از شیر راحت‌تر می‌باشد. کسانی که مشکل عدم تحمل لاکتوز دارند می‌توانند به راحتی از از ماست استفاده کنند.

فواید ماست و میوه

مطالعات صورت گرفته نشان می‌دهد که ماست برای سلامت بدن مفید می‌باشد و همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. شما می‌توانید به مدت سه ماه هر روز دو فنجان ماست میل کنید تا سیستم ایمنی بدن شما تقویت شود. جالب است بدانید باکتری‌های موجود در ماست باعث تقویت روده می‌شود. اگر می‌خواهید دستگاه گوارش قوی داشته باشید بهتر است ماست میل کنید. ماست به نوبه‌ی خود باعث تقویت سیستم دفاعی بدن می‌شود.

اگر به صورت روزانه ماست میل کنید می‌تواند وزن بیشتری از دست بدهید. ماست دارای باکتری‌هایی می‌باشد که باعث می‌شود تا سوخت و ساز بدن به درستی انجام شود. اگر می‌خواهید زمان بیشتری احساس سیری کنید به شما توصیه می‌کنیم ماست میل کنید. ماست دارای کلسیم می‌باشد که باعث می‌شود در بدن کورتیزول کمتری آزاد شود و اشتهای شما کاهش پیدا کند. اسید آمینه موجود در ماست به سوزاندن چربی در بدن کمک می‌کند. اگر می‌خواهد از خوردن هله هوله دست بردارید ماست میل کنید تا جلوی اشتهای شما گرفته شود.

منبع: نیک صالحی

برچسب ها: دسر ، گل ، شیرینی ، خوشمزه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار