حبس کودک دوساله‌در دستشویی +عكس
کد خبر: ۲۵۸۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 January 27    -    ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
bato-adv
bato-adv
روز گذشته پدر و مادری که کودک‌شان را تنها در خانه رها کرده بودنددستگيرشدند
همسایگان هنگامی که می‌شنوند کودک حدود یک ساعت بی‌وقفه در حال گریه کردن است، با نیروهای پلیس تماس می‌گیرند.



 رئیس پلیس اجازه ورود نیروهای پلیس را به منزل کودک می‌دهد که طی این ماجرا کودک 2 ساله‌ای را پیدا می‌کنند که در دست‌شویی حبس شده‌بود. گویا کودک بینوا در دست‌شویی انداخته شده و داخل توالت فرنگی گیر کرده بود. هنگامی که پلیس وارد خانه شد متوجه شد هیچ یک از والدین در منزل حضور ندارند.

پلیس با توجه به شرایط موجود با مددکار اجتماعی تماس حاصل کرد و منتظر مادر شد. در همین حین که در حال جست‌وجوی منزل بودند داخل کابینت 3 گیاه ماریجونا هم پیدا کردند.

حدود 2 ساعت بعد بالاخره مادر کودک به خانه بازگشت،مادر ادعا کرد که به خواهرش سپرده بود تا مراقب کودک باشد. اما خبری از خاله کودک نبود.

والدین کودک در حال حاضر به جرم به خطرانداختن جان کودک، کاشت غیرقانونی ماریجوانا و نگهداری مواد در منزل، در زندان به سر می‌برند و فعلا کودک به خانواده دیگری سپرده شده‌است.

ذاكر نيوز
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
0
0
به این می گویند تمدن به این می گویند قانون و به این می گویند احترام به جان انسانها چه شریفند که همسایه ها بلافاصله پلیس را در جریان میگذارد چه شریف است پلیس که بلافاصله اقدام می کند و سریع به زندان می روند و تکلیف بچه روشن می شود و رها در شهر نمی شود البته معمولا سیاه پوستها اونجا بیشتر جرم می کنند چه خوشتان بیاید چه نیاید
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv