جهان سومی‌ها از مراجعه به پزشک چه می‌خواهند؟
کد خبر: ۲۵۲۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 January 21    -    ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
bato-adv
bato-adv
بخش دوم؛
داروخانه‌ها هم موظف باشند بدون نسخه، داروئی در اختیار مراجعه کننده نگذارند. این من هستم که باید کوتاه بیایم. کافی است یک بار نتیجه درمان بدون دارو را که بار اول از سر اجبار خواهد بود، ببینم.
جهانی سومی‌ها از مراجعه به پزشک چه می‌خواهند؟ به گزارش «تابناک باتو» این خبر در پاسخ به خبری است که دو روز پیش در سایت «تابناک باتو» منتشر شد. هم اکنون شما می توانید پاسخ  درست را از زبان دکتر علیرضا داودی، کارشناس این بخش خبر بخوانید.

و اما پاسخ گزینه‌ها

حل این مشکل که یک مشکل فرهنگی بسیار بزرگ و وسیع است، حتما در هر صورت برای حل آن زمان زیادی را می‌طلبد.

اما برای دسترسی سریع‌تر به این هدف؛

گزینه انتخابی اول، پزشکان و مراکز درمانی هستند.

فداکاری و ایستادگی پزشکان در مقابل خواسته‌های نا‌آگاهانه مردم، سریع‌تر ما را به هدف نزدیک می‌کند، چون این پزشکان هستند که به این کار عالم اند و باید عالمانه عمل کنند.

اگر من به پزشکی مراجعه کردم، به صورت علمی عمل کرد و داروئی تجویز نکرد، و من بر طبق عادت قدیمی برای رسیدن به خواسته‌ام به پزشک دیگر مراجعه کردم و او هم، مثل پزشک اولی برخورد کرد و داروئی تجویز نکرد.

در ضمن داروخانه‌ها هم موظف باشند بدون نسخه، داروئی در اختیار مراجعه کننده نگذارند. این من هستم که باید کوتاه بیایم. کافی است یک بار نتیجه درمان بدون دارو را که بار اول از سر اجبار خواهد بود، ببینم.
آنگاه است که پی به اشتباهم خواهم برد و در این زمینه از جرگه نا‌آگاهان خارج شده و به گروه آگاهان خواهم پیوست.

رسانه‌های جمعی هم باید به کمک پزشکان بیایند و اطلاع رسانی کنند تا در نتیجه آن، با افزایش آگاهی مردم، زحمت پزشکان و مراکز درمانی اندکی کاهش یابد.
در ‌‌نهایت باز اعلام می‌کنم مردم بی‌گناه‌ترین هستند و در عین حال بیشترین آسیب را می‌بینند، چون آموزشی در کار نبوده و نیست.

در کنار آن، شمار بسیاری از همکاران پزشک به کار فرهنگی نمی‌پردازند و در مقابل خواسته‌های نا‌آگاهانه مردم مقاومت که نمی‌کنند هیچ، همراهی هم می‌کنند. در این صورت مردم هرگز پی به اشتباهشان نخواهند برد.


bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
0
0
جهان سومی‌ها از مراجعه به پزشک چه می‌خواهند را نمی‌دانم ولی من فقط گواهی می‌خوام واسه مرخصی استعلاجی تا نرم سرکار
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv