کدام ایرانیان دوتابعیتی نمی‌توانند وارد ایران شوند؟
کد خبر: ۲۵۱۵۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 July 22    -    ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
bato-adv
bato-adv
امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه گفت: در بین چند میلیون ایرانی که در خارج از کشور قرار دارند، شاید به عدد انگشتان دو دست افرادی باشند که دستگیر شده باشند،‌ که آن افراد هم جاسوسی کرده‌اند.

 امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه گفت: در بین چند میلیون ایرانی که در خارج از کشور قرار دارند، شاید به عدد انگشتان دو دست افرادی باشند که دستگیر شده باشند،‌ که آن افراد هم جاسوسی کرده‌اند. در تمام دنیا کسی که اطلاعات دانشمندان هسته‌ای کشورش را به بیگانگان داده باشند و موجبات ترور آن‌ها را فراهم کرده باشد، دستگیر و مجازات می‌شود.

 
 

وزیر امورخارجه گفت: سامانه «پرسمان تردد» با تمام سامانه‌های نظامی و امنیتی هماهنگ است. ایرانیان مقیم خارج از کشور صفحه اول گذرنامه ایرانی خود را بارگذاری خواهند کرد و مشخص خواهد شد که فرد برای ورود به کشور مشکلی دارد یا خیر.

بسیاری از افراد که برای ورود به کشور مشکل دارند، به دلیل داشتن شاکی خصوصی است.

من تضمین میکنم اگر مشکلی برای ایرانیان خارج از کشور به وجود آمد شخصا پیگیری کنم. سه ماه قبل مشکل روادید یک ایرانی را شخصا پیگیری کردم و مشکل وی را حل کردم.

همشهری آنلاین

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Turkey
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
1
من دو سال قبل در کنسولگری استانبول تقاضای تمدید پاسپورت کردم به من گفتند تا با ما همکاری اطلاعاتی نکنی بهت پاسپورت نمیدیم.
ضمناً صد یورو هزینه تمدید رو ازم گرفته بودند.
فعلاً که بدون پاسپورت هستم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv