آغاز سال 2016 با کتانی های زیبا و متفاوت
کد خبر: ۲۵۱۲۴
تاریخ انتشار: 2016 January 22    -    ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
bato-adv
bato-adv
در اینجا به کتانی‌های برتر عرضه شده در ماه ژانویه نگاه می‌کنیم.
آغاز سال 2016 با کتانی های زیبا و متفاوتبا به پایان رسیدن تعطیلات میلادی، برندهای مختلف کتانی اولین سری از محصولات خود را به رسم هر سال به بازار عرضه کرده‌اند. توجه ویژه به کتانی و کفش‌های ورزشی در دنیای مد آنقدر رو به افزایش است که هر ماه و حتی هر دو هفته یک بار چند محصول مختلف از برندهای تاثیرگذار این حوزه و البته برندهای مستقل به بازار عرضه می‌شود. رسم سال‌های اخیر تولید کنندگان کتانی این است که محصولات خاص خود را به صورت نسخه محدود عرضه می کنند و پس از مدتی این کتانی ها از بازار دوم فروش سر بر می آورد،در بازار دوم معمولا قیمت‌ها هیچ حساب و کتابی ندارد و یک کتانی 100 دلاری ممکن است تا 2000 دلار نیز به فروش برسد. سود حاصل از فروش کتانی در بازار دوم در سال گذشته میلادی بر طبق آمارها دو برابر بیشتر از فروش عادی این کتانی ها در عرضه اولیه بوده است. در اینجا به کتانی‌های برتر عرضه شده در ماه ژانویه نگاه می‌کنیم.

کتانی اِم آر اِل 996 از نیوبلنس،میتا و ویز لیمیتد «New Balance x Mita x Whiz Limited»

آغاز سال 2016 با کتانی های زیبا و متفاوت

کمپانی پرکار و معتبر نیوبلنس برای سومین همکاری و اولین محصول خود در سال جدید دو همتای ژاپنی با نام‌های «میتا اسنیکرز» و «ویز لیمیتد» را برگزیده است. نتیجه این همکاری بسیار چشم نواز و زیباست. ترکیبی از چرم قهوه ای و جیر قرمز گوجه ای به همراه لوگو و نام برندها ظاهر این کتانی‌ها را منحصربفرد کرده است. در لایه میانی این کتانی نیز از تکنولوژی «REVlite » استفاده شده که راحتی پای شما را تضمین می‌کند.


کتانی مونتین کات سه بعدی کیوبیک اسنیکر از فیلینگ پی سز «Filling Pieces Mountain Cut Cubiq Sneaker»

آغاز سال 2016 با کتانی های زیبا و متفاوت

برند هلندی فیلینگ پی سز در سال گذشته  یکی از پر سر و صدا ترین برند دنیای کتانی بود و آنها با کتانی جدید خود نشان داده اند که در سال 2016 نیز خیال آرامش و استراحت ندارند. این کتانی تک رنگ با طراحی مکعبی سه بعدی و استفاده از چرم ایتالیایی پرشده با سیلیکون زیبایی چشم نوازی دارد. این کمپانی موفق به معنای واقعی مینی‌مالیسم و سادگی را چندین پله ارتقا داده است. قیمت این کتانی ها 229 پوند –یک میلیون و دویست هزار تومان-است.

کتانی شدو 5000 از ساکونی و بودگا «Saucony Shadow 5000 Elite – Bodega»

آغاز سال 2016 با کتانی های زیبا و متفاوت

افتتاح زیر مجموعه «الیت»برند ساکونی به سال 2010 بازمی گردد و حاصل همکاری آنها با بوتیک بوستونی بودگا،کتانی «شدو 5000» است. عرضه اولیه این کتانی‌ها تنها در ژاپن صورت گرفت اما محبوبیت این کتانی ها باعث شد که تا چند ماه دیگر «شدو 5000» در ایالات متحده نیز عرضه شود. در عرضه گسترده این کتانی‌ها رنگ قرمز نیز اضافه شده است. قیمت این کتانی ها 99 پوند-پانصد و پانزده هزار تومان- است.


کتانی مادر برند اِیتیز «Eytys Mother Sneakers»

آغاز سال 2016 با کتانی های زیبا و متفاوت

برند سوئدی ایتیز « Eytys» در سال 2013 به قصد طراحی مجدد کتانی‌های تک رنگ کلاسیک برای نسل مدرن آغاز به کار کرد. محصول اخیر این برند با نام کتانی مادر نگاهی مدرن و بکر به کتانی‌های قدیمی و کلاسیک قایقرانی است. در این نسخه مدرن از جیر مشکی و زیره ضخیم استفاده شده است که ظاهر این کتانی را به همه پسند تر و مد روز کرده است. قیمت این کتانی‌ها 135 پوند-هفتصد هزار تومان- است.

کتانی اِیرمَکس کلاسیک بی دبلیو از برند نایکی « Nike Air Max Classic BW»

آغاز سال 2016 با کتانی های زیبا و متفاوت

ایرمکس نایکی از آن دسته کتانی هایی است که با گذشت زمان زیباتر و محبوب تر می‌شود. این کتانی بیست و پنج ساله با نام کامل ایرمکس بی دبلیو که « BW» آن به « Big Window» یا پنجره بزرگ قرار گرفته در پاشنه کتانی اشاره دارد سالهاست که از پرفروش ترین کتانی های نایکی است.محبوبیت و فروش بالای این کتانی ها به دلیل انعطاف پذیری بالا و سبکی و مناسب بودن جهت دو و میدانی است.  چرم کرم طلایی رنگ «واچتا» با جزئیات مشکی و سفید جدیدترین رنگ عرضه شده از این سری کتانی ها است. قیمت این کتانی ها 105 پوند –پانصد و پنجاه هزار تومان- است.

مدآنلاین
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv