لحظه ی خودکشی هولناک یک زن پس از سلاخی سه فرزندش
کد خبر: ۲۴۶۶۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 03    -    ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
وقوع این جنایت در شبکه‌های اجتماعی مصر سر و صدای زیادی بپا کرده است. برخی از فعالان نیز به میزان رنجی که مادر در برابر یکی از پسرانش که از اوتیسم و ​​دیگری مبتلا به بیماری روانی بوده اشاره کردند که باعث شد او تحت فشار شدید زندگی کند.

جانی دپ بُرد / امبر هرد ۱۵ میلیون دلار جریمه شد«تابناک با تو» - ویدئویی از لحظه خودکشی یک زن در دقهلیه مصر پس از سلاخی سه فرزندش منتشر شده است. دوربین مداربسته تلاش این زن که خود را به زیر چرخ بزرگ تراکتور می‌اندازد تا به زندگی خود پایان دهد ثبت کرده است. این اتفاق وحشتناک در روستای میت تمامة رخ داد. 

در این ویدئو، زن پس از کشتن سه فرزند خردسالش در یکی از خیابان‌های روستا دیده می‌شود می‌شود، سپس برای دقایقی توقف می‌کند و در حین عبور یک تراکتور کشاورزی، به سرعت می‌خود را جلوی آن پرتاب می‌کند. مشخص شد قاتل که حنان (۳۳ ساله) پس از سلاخی سه فرزندش (احمد ۹ ساله، انس ۴ ساله و سمیه ۴ ماهه) در شرایط بد روحی و روانی دست به این کار می‌زند، اما دچار جراحات شدید می‌شود. پس از انتقال به بیمارستان این زن بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
0
تو این شرایط فوق بحرانی وسخت بهتر بود ۳ بچه خودتو میدادی به بهزیستی تا دردت کمترشه نه اینه ۳ بچه خودتو بکشی بعد خودتو بکشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
0
به خودش هم رحم نکرد مرگ سختی رو انتخاب کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار