قتل عام خانوادگی در حضور فرزند6 ساله
کد خبر: ۲۳۵۲۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 27    -    ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
bato-adv
bato-adv
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری شخصی خبر داد که در اقدامی جنون‌آمیز اقدام به قتل ۳ عضو خانواده خاله خود که همسر، مادر و خواهر همسر سابق وی بودند، کرد.
سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد قتل عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و اعلام موضوع به پلیس، تیم‌هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.
 
وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد قاتل داماد سابق و خواهرزاده زن خانواده بوده که حدود ۵ سال قبل از همسرش که دختر این خانواده بوده جدا شده است.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می‌داد قاتل به عنوان مهمان وارد منزل شده و به بهانه‌ای شب را هم برای خواب در منزل مقتولان مانده است.
 
وی یادآور شد: داماد سابق خانواده سپس نیمه‌های شب در اقدامی جنون‌آمیز به وسیله اسلحه کلتی که همراه داشته است به سمت همسر سابق ۳۱ ساله، مادر همسر و خاله ۵۵ ساله و خواهر همسر ۳۵ ساله خود شلیک کرده و هر سه نفر را به قتل رسانده است.
 
جاویدان دامه داد: دیگر موضوع تأسف بار این حادثه دردناک، حضور پسربچه‌ای ۶ ساله در منزل زمان وقوع جنایت که فرزند مشترک قاتل و مقتول بوده می‌باشد که پس از شلیک های صورت گرفته و فرار پدرش با اجساد غرق در خون مادر، مادر بزرگ و خاله اش روبرو شده است.
 
این مقام عالی‌رتبه انتظامی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات، پلیس به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کرده و ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از محلات حاشیه‌ای کرمانشاه شدند.
 
جاویدان تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه قاتل، محل به محاصره کامل ماموران آگاهی و شهرستان کرمانشاه در آمد و حوالی ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه) و در کمتر از ۴ ساعت از وقوع جنایت هولناک، پلیس موفق به دستگیری این فرد شد.
 
وی یادآوری کرد: متهم دستگیر شده در همان ابتدا به قتل همسر سابق، مادر و خواهر همسرش اعتراف و در بازجویی‌های اولیه انگیزه اش را از این اقدام کینه و نفرتی عنوان کرد که از آن‌ها به دل داشته است.
 
رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به ادامه بازجویی‌ها از قاتل دستگیر شده، گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس برای مشخص شدن علت و انگیزه این اتفاق دردناک همچنان ادامه دارد.
 
جاویدان در پایان و با ابراز تأسف عمیق از وقوع این حادثه دردناک، گفت: مجرمان خطرناک در تور اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به سرعت در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و حتما به سزای عمل خود خواهند رسید.
فارس
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
1
8
عوضی کثافت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
0
7
طفلک بچه .....لعنت بر هرچه ادم کینه توز ونفهم............
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
0
3
پیشگیری ازجنایات یک تخصص خیلی پیچیده اس که درکشور ما زیر صفر است!
مثال:وقتیکه شهروندان باپلیس110تماس می‌گیرند، حدود1تا3ساعت زمان حضورپلیس درصحنه درگیری یاجنایت است!!!
درکشورهای پیشرفته، پلیس به روز است.
اگر شهروندی باپلیس تماس بگیردو مکالمه قطع شود، پلیس سریعأدرمحل تماس حاضر وموضوع را پیگیری می‌کند.
پلیس ایران، بعدازمرگ سهراب درصحنه حاضرمیشودوبسیارضعیف عمل می‌کند!
بیاییدواقعیت های جامعه را،،، نه فقط دربحث پلیس، بلکه درهمه جوانب ببینیم.
و به بررسی وحل ضعف ها ومشکلات بپردازیم و اقدام کنیم.
جنایات باید درجامعه اسلامی به صفر وحتی زیر صفر برسد.
شدنی ست،،، اگربخواهیم.
و...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
1
4
پلیس گفت نگران نباشید ما بعد از کشتار قاتلها بلافاصله انها را دستگیر میکنیم. کسی نگفت چرا این کشتارها زیاد شده. البته در ایران نه ، منظورم در آمریکاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv