سر و وضع عجیب مسی برای تبلیغ چیپس+عکس
کد خبر: ۲۰۶۷۰۴
تاریخ انتشار: 2021 March 17    -    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
bato-adv
bato-adv
لیونل مسی سال‌هاست که در تیزر‌های تبلیغاتی کمپانی Lays شرکت می‌کند و در تبلیغ محصول چیپس آن‌ها حاضر بوده است، اما این بار سر و وضع متفاوت‌تری در تیزر تبلیغاتی این شرکت داشته است.
 لیونل مسی سال‌هاست که در تیزر های تبلیغاتی کمپانی Lays شرکت می‌کند و در تبلیغ محصول چیپس آن‌ها حاضر بوده است و اکنون در شروع دوباره‌ی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در این تبلیغ هم حاضر بوده است تا از به نوعی برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دوباره این محصول را که از اسپانسر های چمپیونزلیگ است، تبلیغ کند و این بار سر و وضع متفاوت تری در تیزر تبلیغاتی آن داشته است.
 
سر و وضع عجیب مسی برای تبلیغ چیپس+عکس
 
این تبلیغ که حالتی متفاوت نسبت به تیزر های تبلیغاتی قبلی این کمپانی دارد، در آن از لیونل مسی با سر و وضعی نسبتا متفاوت تر استفاده شده است به طوری که لئو مسی در آن اسکن شده و پس از مصرف این چیپس مورد بررسی قرار می‌گیرد و مشخص می‌شود که به طور مثال روی عملکرد حرفه‌ای او و ویژگی های حیرت انگیر مسی، تاثیر گذار بوده است!
 
سر و وضع عجیب مسی برای تبلیغ چیپس+عکس
 
این تبلیغ به احتمال زیاد از مدت ها پیش ضبط و تدوین شده است چرا که ریش های مسی در حال حاضر بلند تر از مقداری که در این تبلیغ دیده شده هستند. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به همراه تیمش از دور رقابت ها کنار رفته است و اکنون این تبلیغ به مناسبت هفته‌ی دوم از بازی های برگشت دور یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منتشر شده است.
 
فوتبالی
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv