خواننده معروف اسپانیایی و دوقلوهایش
کد خبر: ۱۱۶۴۶۹
تاریخ انتشار: 2018 July 28    -    ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
در عکسی که انریکه منتشر کرده بود او درکنار نوزاد خوب آلود دراز کشیده در حالی‌که پدر وفرزند هردو لباسهای همرنگ و مشابه به رنگ طوسی به تن دارند. برخلاف تصویر به اشتراک گذاشته شده در صفحه شخصی خواننده اسپانیایی انریکه ، آنا کورنیکوا عکسی از فرزند دیگرشان به اشتراک گذاشته که کاملا بیدار است و ...

خواننده معروف اسپانیایی و دوقلوهایش

خواننده معروف اسپانیایی و دوقلوهایشبه گزارش «تابناک با تو»؛ انریکه ایگلسیاس و همسرش  دسامبر سال 2017  تولد دوقلوهایشان را جشن گرفتند که خبر آن در رسانه ها بازتاب زیادی داشت. چندی پیش خواننده مشهور انریکه ایگلسیاس و تنیسور روسی آنا کورنیکوا نخستین عکس از دوقلوهای تازه متولد شده شان را منتشر کردند.  انریکه 42 ساله و آنا 36 ساله هر یک عکسی به همراه یکی از بچه ها رابا بیش از 12 میلیون فالوئرخود در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.

هردو انها نیز در توضیح کنار عکس نوشتند «شادی زندگی من»خواننده اسپانیایی انریکه ایگلسیاس و یکی از دوقلوهایش «مشخص نیست که آیا پسرش نیکولاس است و یا دخترش لوسی»

خواننده معروف اسپانیایی و دوقلوهایش

در عکسی که انریکه منتشر کرد او درکنار نوزاد خوب آلود دراز کشیده در حالی‌که پدر وفرزند هردو لباسهای همرنگ و مشابه به رنگ طوسی به تن دارند. برخلاف تصویر به اشتراک گذاشته شده در صفحه شخصی خواننده اسپانیایی انریکه ، آنا کورنیکوا عکسی از فرزند دیگرشان به اشتراک گذاشت که کاملا بیدار است و وی در حال بوسیدن گونه نوزاداست. هیچ ازآن دو مشخص نکرد که ستاره عکس هایشان پسرشان نیکولاس است و یا دخترشان لوسی.

خواننده معروف اسپانیایی و دوقلوهایش

این زوج که به شدت زندگی خصوصی خودرا پنهان نگه می دارند ، پس از به دنیا آمدن فرزندانشان در شانزدهم دسامبر موجب تعجب و حیرت همگان شدند چرا که در طول این مدت توانسته بودند بارداری را پنهان نگه دارند.انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکوا 16 سال پیش پس از همبازی شدن در صحنه یکی از آهنگ ویدئوهای این خواننده با یک دیگر آشنا شده و تا کنون ارتباطشان را حفظ کرده و از جمله زوج هاي وفادار هالیوودی به شمار میروند.

خواننده معروف اسپانیایی و دوقلوهایش

مدت 16 سال از آشنایی انریکه ایگلسیاس 42 ساله و آنا کورنیکوا 36 ساله می گذرد ایزابل پریسلر مادر انریکه اخیرا در گفتگو با «مجله Hola» در مورد به دنیا آمدن نوه هاي جدیدش گفته در اینروزها انریکه به شدت از به دنیا آمدن کودکانش خوشحال است.

باوجود آنکه آنا کورنیکوا تنیس باز حرفه اي روس تا کنون مقام تک نفره کسب نکرده ولی ویدر سال 2000 در ردیف هشتم جهان قرار داشت ولی پس از دچار شدن به جراحت کمر وادار شد در سن 21 سالگی از ورزش حرفۀ خداحافظی کرده و رسماً بازنشسته شود.

انریکو ایگلسیاس پس از تولد فرزندانش هر از چندگاهی تصاویری از آنها را در اینستاگرامش منتشر می کند که آخرین عکس ها از دوقلوهایش به زمان برگزاری بازی های جام جهانی 2018 باز می گردد.

خواننده معروف اسپانیایی و دوقلوهایش

خواننده معروف اسپانیایی و دوقلوهایش

خواننده معروف اسپانیایی و دوقلوهایش

 

ایران ناز

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار