چهره ی جدید خواننده معروف
کد خبر: ۱۱۵۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 22    -    ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
زین مالیک خواننده و ترانه سرای انگلیسی عادت دارد تا با ظاهر و چهره ی جدید به خصوص با تغییر مدل موهایش همه را غافلگیر کند. او تا به حال رنگ موهای سبز، خاکستری، سفید و بنفش را امتحان کرده و حالا نوبت به رنگ آبی رسیده است.

چهره ی جدید خواننده معروف

چهره ی جدید خواننده معروفاختصاصی «تابناک با تو»؛ زین مالیک خواننده و ترانه سرای انگلیسی عادت دارد تا با ظاهر و چهره ی جدید به خصوص با تغییر مدل موهایش همه را غافلگیر کند. او تا به حال رنگ موهای سبز، خاکستری، سفید و بنفش را امتحان کرده و حالا نوبت به رنگ آبی رسیده است.  چند سال پیش او پس از بوئیدن گل صورتی برای روز ولنتاین تصمیم گرفت تا رنگ موهایش را تغییر دهد.

چهره ی جدید خواننده معروف

او اینبار با رنگ مو و لباس های آبی در خیابان های نیویورک دیده شده است. زین مالیک از جمله خوانندگانی است که حتی به جزئی ترین اکسسوارهایش هم توجه دارد و در سال 2016 لقب خوش تیپ ترین مرد سال را از آن خود کرد.

چهره ی جدید خواننده معروف

او متولد سال 1993 در برادفورد یورک شایر غربی انگلستان است و پیش از این عضو گروه وان دایرکشن بوده است. او در بهار ۲۰۱۵ از این گروه جدا شد و آلبوم خود را وارد بازار موسیقی کرد و توانست در مدت کوتاهی در لیست پر فروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی قرار گیرد. پدر او از پاکستانی های انگلستان و مادرش انگلیسی با اصالتی ایرلندی است.

چهره ی جدید خواننده معروف

چهره ی جدید خواننده معروف

چهره ی جدید خواننده معروف

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
1
1
سلام علیکم
یعنی چی که این آدم های عجیب و غریب رو تبلیغ می کنید ؟؟ الان دونستن این موضوع و دیدن این قیافه به درد دنیای ما میخوره یا آخرتمون؟؟!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار