«کله‌پاچه» و «سیرابی» کمیاب شد
کد خبر: ۱۰۹۸۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 22    -    ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

حسین رواسی رئیس اتحادیه طباخان کله، پاچه و سیرابی درباره بازار کله و پاچه در ماه رمضان اظهار کرد: کله و پاچه غذای سالم و پرانرژی محسوب می شود که علاوه بر روزهای عادی سال در ماه رمضان نیز با استقبال بیشتر مردم روبروست.

وی افزود:به رغم افزایش هزینه های جانبی به اعضا پیشنهاد دادیم که برای جبران هزینه های خود تغییری در قیمت ها ایجاد نکنند این درحالی است که قیمت خرید کله و پاچه به دلیل کمبود و افزایش تقاضا روبه بالاست.

رواسی نرخ فروش هر دست کامل کله پاچه در واحد های صنفی را 75 تا 80 هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه طباخان کله،پاچه و سیرابی درباه ساعت کاری طباخی ها در ایام ماه رمضان بیان کرد: ساعت کاری واحد های صنفی برای ماه رمضان طبق سال های قبل است به طوریکه از ساعت 17 برای بیرون بردن و تا نیم ساعت مانده به اذان صبح برای عموم مجاز است.

وی در پایان با بیان اینکه سودجویی دلالان در ایام ماه رمضان عامل اصلی گرانی است، گفت: اگر مجوز واردات کله پاچه در کنار واردات گوشت تازه صادر شود تا با واردات کله و پاچه 60 تا 70 درصد نیاز کشور تامین شود، کمبود کله پاچه در داخل جبران می شود.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابوالحسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
یادم میاد ننم اوروزا به بچه های شیطون میگفت این یه کلّه خوریه! حالا تازه دارم میفهمم کلّه خور یعنی پولدار ! اونقدر پولدار که یه کله را 75 یا 80 هزار بخره بخوره!!! خداراشکر همه ایرانیا کلّه خور نیستند وگرنه فکر کن!!! چی میشد! باید به جای صادرات کلّه وارد می کردیم تو این هاشور واشور!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار