جنجال خریدن بستنی برای خرس در آلبرتا!
کد خبر: ۱۰۸۷۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 12    -    ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
دو مالک پارک با انتشار بیانیه ای در شبکه های اجتماعی نوشتند که به موجب ماده ی (۱۲) قانون حیات وحش مجرم شناخته شده اند! آنها می گویند ۲۸ سال در حال فعالیت هستند و این اولین بار است که چنین خطایی مرتکب می شوند و تأکید کردند که حتما جریمه ی محکومیت خود را پرداخت خواهند کرد.

حرکت عجیب کارکنان باغ وحش آلبرتا آنها را دادگاهی کرد!

حرکت عجیب کارکنان باغ وحش آلبرتا آنها را دادگاهی کرد!اختصاصی «تابناک با تو»؛ کارکنان یکی از پارک وحش های کانادا خرسی را سوار بر اتومبیل به بستنی فروشی بردند و جنجال به پا کردند. آنها بدون اطلاع رسانی قبلی به مسئولان برای خرس بستنی خریدند. این اتفاق منجر به دادگاهی شدن کارکنان و جریمه شدن پارک وحش گردید. کارگران در پارک حیات وحش (دیسکاوری) در آلبرتای کانادا خرس (برکلی) را به مغازه ی بستنی فروشی (درین کوین) بردند و فیلم او را در حال دریافت بستنی از صاحب مغازه منتشر کردند.

حرکت عجیب کارکنان باغ وحش آلبرتا آنها را دادگاهی کرد!

دو مالک پارک با انتشار بیانیه ای در شبکه های اجتماعی نوشتند که به موجب ماده ی (۱۲) قانون حیات وحش مجرم شناخته شده اند و گفتند که یادشان رفته مسئولان را در جریان بیرون بردن خرس و بستنی خریدن برای او قرار دهند! آنها می گویند ۲۸ سال در حال فعالیت هستند و این اولین بار است که چنین خطایی مرتکب می شوند و تأکید کردند که حتما جریمه ی محکومیت خود را پرداخت خواهند کرد. شایان ذکر است که هر گونه خارج کردن حیوانات از پارک وحش نیازمند مجوز بوده است.

حرکت عجیب کارکنان باغ وحش آلبرتا آنها را دادگاهی کرد!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
4
خرسه مگه نباید تو زمستان خواب باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
1
دمشون گرم کار هیجان انگیزی کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار