با شغل دوم سلبریتی‌های محبوب تان آشنا شوید
کد خبر: ۹۸۵۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 25    -    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
آدم‌های مشهور برای ما جذاب هستند، چون دوست داریم بدانیم پشت آن نقاب لوکس شهرت چه می‌کنند؟ در زندگی زناشویی، شغل دوم و خیلی چیز‌های دیگر. در ادامه مروری داریم بر شغل دوم آدم معروف ها. شغل‌هایی که با شنیدن شان غافلگیر می‌شویم، چون گاهی به چهره‌های شناخته شده نمی‌آید.


محمد رضا گلزار: سوپر استاری که هر خبری در مورد او جنجالی می‌شود و همه تصویر او را به عنوان مدل روی بیلبورد‌ها دیده اند؛ این بازیگر تنها به مدل بودن اکتفا نکرده، او کلوب زیبایی ویژه مردان تاسیس کرده و البته ظاهرا به کار تولید پوشاک هم مشغول است و برندی اختصاصی دارد.

بهرام رادان: پسر چشم آبی سینمای ایران، بازیگری که روزی شاگرد گمنام یکی از آموزشگاه‌های بازیگری بود و این روز‌ها خود را در سینما اثبات کرده صاحب کافی شاپی به نام "و” است. این کافه ۲ شعبه در ۲ خیابان معروف شمال تهران دارد. در این کافه روی هیچ میزی جاسیگاری نیست و بزرگ نوشته است:”کشیدن سیگار در این مکان ممنوع است”

تهمینه میلانی: کارگردان به نام ایرانی فارغ التحصیل معماری است و در کنار کارگردانی سینما به کار معماری داخلی مشغول است. دفتر او در یکی از گران‍قیمت‌ترین خیابان‌های پایتخت مقابل دفتر یکی از مطرح‌ترین آرشیتکت‌های ایرانی قرار دارد. او و همسرش محمد نیک بین، تهیه کننده به همراه هم در این شرکت مشغول به کار هستند.

رضا کیانیان: نویسنده و عکاس و مجسمه ساز و بازیگر را هم که همه می‌شناسید. مجسمه‎های چوبی و عکس هایش در نمایشگاه‌های متعددی به نمایش درآمدند.

مهتاب کرامتی: بازیگر و سفیر حسن نیت یونیسف در ایران هم صاحب مزونی در شهرکی در غرب تهران است. او ۱۲ سال است در این مزون به کار تولید انبوه لباس مشغول است و برای یکی از برند‌های معروف لباس طراحی و تولید می‌کند.

محمد سلوکی: مجری تلویزیون طبق شنید‌ها صاحب یک پیک موتوری و البته فروشگاه لباس است. همین اواخر تصاویر او در فروشگاه لباسش در فضای مجازی منتشر شد و دست به دست گشت.

پوریا پورسرخ: بازیگر سینما و تلویزیون  دکتری  فیزیولوژی گیاهی دارد و در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه  مقاله  برای  مجله‌های علمی مشغول است.

نیوشا ضیغمی: بازیگر سینما هم دارای موسسه زیبایی است. او در این مرکز با همکاری پزشکان به بانوان خدمات زیبایی ارایه می‌دهد. موسسه او در یکی از گران‌ترین خیابان تهران است.

لاله اسکندری: که نقاشی دیواری و کاشی کاری وی در تقاطع بزرگراه شهید همت و ستاری را دیگر همه دیده ایم به کار‌های هنری و صنایع دستی مشغول است. روزبه اسکندری، برادر لاله اسکندری و مدیرعامل شرکت اجراکننده طرح‌ها است. نقاشی دیواری لاله اسکندری در دو فاز در بزرگراه شهید همت، تقاطع بزرگراه شهید ستاری قرار دارد. 
روزگرام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
0
از همشون متنفرم کجا محبوبن؟
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
زیبا خانوم برو خودتو به یه مشاور معرفی کن... حالتت خطرناکه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار