مسمومیت ۱۱ دانش آموز در کردستان
کد خبر: ۹۳۴۵۱
تاریخ انتشار: 2017 December 03    -    ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
 مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: تعدادی از دانش آموزان خوابگاه دبیرستان شبانه روزی شهید حسینی روستای حسین آباد با علائم اسهال و استفراغ به مراکز درمانی منتقل شدند.

سید فواد حسینی روز یکشنبه اظهار کرد: تعدادی از دانش آموزان این خوابگاه که اهل روستای احمدآباد هستند روز گذشته (شنبه) پس از حضور در خوابگاه دچار سرگیجه، استفراغ و اسهال شده بودند.

وی افزود: 11 نفر از این دانش آموزان توسط والدین شان به مراکز درمانی منتقل شدند و تعدادی دیگر که از وضعیت مطلوب تری برخوردار بودند توسط پزشک مرکز بهداشت حسین آباد در محل خوابگاه معاینه و مداوا شدند.

حسینی تاکید کرد: شب گذشته برای جلوگیری از اتفاق ناخوشایند، پزشک و تیم بهداشت محیط علوم پزشکی کردستان در این خوابگاه حضور داشتند و از دانش آموزان مراقبت کردند.

وی گفت: از این دانش آموزان نمونه برداری شده و نمونه ها نیز برای مشخص شدن علت مسمومیت به آزمایشگاهی در سنندج فرستاده شده است.
حسینی با بیان اینکه وضعیت دانش اموزان بهبود یافته و اکنون در کلاس های درس حضور دارند، یادآور شد: تا مشخص شدن نتایج آزمایش ها نمی توان به درستی علت مسمومیت این دانش آموزان را اعلام کرد.


ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار