دستکاری تندیس استیو جابز هدیه کریسمس امسال
کد خبر: ۹۲۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 28    -    ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
این مجموعه مجسمه‌ها سعی دارند برخی از مراسم‌های رونمایی معروف اپل توسط استیو جابز و حالت‌های نشسته و سر پای او هنگام معرفی یک محصول را تداعی کنند. در این مجموعه، یک نسخه مینیاتوری از مک‌بوک‌ ایر هم قرار دارد.
دستکاری تندیس استیو جابز هدیه کریسمس امسال 
 
 
 دستکاری تندیس استیو جابز هدیه کریسمس امسالبه گزارش «تابناک باتو»؛ طرفداران اپل می‌توانند کریسمس امسال، مجسمه استیو جابز با انواع حالت‌های دست را خریداری کنند.
 
بنا بر این گزارش، هر سال، طرفداران اپل دوست دارند به مناسبت سال نوی میلادی یک گیف خاطره‌انگیز درباره اپل و محصولات‌اش هدیه بدهند یا از دیگران هدیه بگیرند و به مجموعه خود اضافه کنند.

اگر جزو آن دسته از کاربرانی باشید که چندین سال است وارد این فضا شدید؛ شاید امسال دیگر چیزی به ذهن‌تان نرسد و تمام المان‌ها و یادبودهای اپل موجود در بازار را خریداری کرده باشید.

فقط یک امیدواری وجود دارد: مجسمه استیو جابز به همراه سه جفت دست به موقع به ایام کریسمس و سال نوی میلادی برسند.

خاطره‌بازی با استیو جابز روی سن
 
دستکاری تندیس استیو جابز هدیه کریسمس امسال 

امسال، شرکت Dam Toys مجموعه‌ای از مجسمه‌های استیو جابز را به همراه ۱۰ نوع وسیله جانبی مرتبط با اپل و رونمایی‌های معروف جابز و البته سه نوع دست برای هدیه سال نو میلادی آماده کرده است.

ماجرای دست‌ها چیست؟ سه نوع حالت دست استیو جابز در هنگام معرفی یک محصول جدید یا کار با آیپد و غیره نیز همراه این مجموعه است تا بتوانید به دلخواه حالت دست‌های بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق اپل را تغییر دهید.

این مجموعه مجسمه‌ها سعی دارند برخی از مراسم‌های رونمایی معروف اپل توسط استیو جابز و حالت‌های نشسته و سرپای او هنگام معرفی یک محصول را تداعی کنند. در این مجموعه، یک نسخه مینیاتوری از مک‌بوک‌ ایر هم قرار دارد.

جزییات و پیاده‌سازی‌ها خوب از کار در آمده و از دور می‌تواند یک فرد آشنا با فرهنگ اپل را متعجب کند. شاید چهره استیو جابز مصنوعی به نظر برسد ولی تی‌شرت و شلوار جین او با نمونه اصلی در عکس‌ها هیچ‌گونه تفاوتی ندارد.

یک خرده‌فروشی اسباب‌بازی، فروش این هدایا را از ۱۴ دسامبر به قیمت ۱۹۳ دلار آغاز کرده است ولی هیچ‌گونه تضمینی وجود ندارد که به موقع و در شروع سال نو میلادی به دست خریداران برسند.

این مجسمه‌ها و تجهیزات همراه‌شان را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید یا در صورت تمایل؛ سفارش بدهید.
یک پزشک
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
|
United States
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
2
1
این استیو جابز که حتی مدرک دیپلم دبیرستان هم نداشت . سر دو شریک باسوادش را که آنها طراح همه چیز بودند کلاه گذاشت و خودش صاحب شرکت اپل شد. حاضر نشد حتی شهریه دانشگاه دخترش را پرداخت کند. ادعا میکرد که مطمئن نیست دخترش از او است ولی حاضر هم نشد تست دی ان ای بدهد. در فیلم استیو جابز جنبه هایی از این فرد نشان داده شده است. وقتی سرطان گرفت از روی خساست حاضر نشد 50 میلیون دلار خرج کند تا از مرگ نجات یابد چونکه بیسواد بود و معنی اعداد را نمیدانست و فکر میکرد خرج چنین پولهایی باعث فقیر شدن او خواهد شد در حالیکه میلیاردها دلار پول داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار