سارق بی عاطفه، به عابر پیاده مصدوم هم رحم نکرد +عکس
کد خبر: ۹۰۶۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 05    -    ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
پلیس شهر اورلاندوی ایالت فلوریدای آمریکا در جستجوی سارقی است که وسایل متعلق به یک عابر پیاده را درصحنه تصادف ربوده است. در حالی که مرد عابر بعد از تصادف با یک ماشین در حال جدال با مرگ بود، سارق بی وجدان از خودروی خود پیاده شد و اقدام به ربودن وسایل وی کرد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته یک فروشگاه در آن حوالی تهیه شده است نشان می دهد این سارق از ماشین خود پیاده می شود و پس ار ربودن وسایل وی، به داخل ماشین خود برمی گردد و فرار می کند.

به گفته پلیس، وسایل متعلق به عابر پیاده احتمالا کیف پول یا تلفن همراه بوده است.

سارق بی عاطفه، به عابر پیاده مصدوم هم رحم نکرد +عکس

یک آرایشگر محلی در این خصوص گفت : " احترام و مهربانی در میان مردم کم رنگ شده است. این عابر در حال مرگ، نیاز به مراقبت و توجه داشت اما این سارق به جای اینکه به وی کمک کند از ماشینش پیاده شد و با دزدیدن وسایلش پا به فرار گذاشت. واقعا غم انگیز است."

سخنگوی پلیس اورلاندو نیز در این خصوص گفت: " این عمل بسیار وحشتناک است. متاسفانه مرد عابر در محل تصادف جانش را از دست داد و این اتفاق، شناسایی سارق را برای پلیس دشوار ساخته است.

گفتنی است؛ پلیس هنوز هویت متوفی را بدلیل عدم دسترسی به بستگان وی شناسایی نکرده است. تحقیقات برای دستگیری سارق ادامه دارد.
برچسب ها: سارق ، تصادف ، مصدوم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
درکشور ما که خیلی گل وبلبل است در تصادف که هیچ در بیمارستان هم می دزدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
در کشور ما که مردم در غارت اموال تصادفی رکورد زده اند. مخصوصا اگر بار تریاک و مشروب و ابزار لهو لعب در کار باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار