عکس عجیب جنین، موجب وحشت زن باردار شد +تصاویر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۸۹۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 29    -    ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
دیدن عکس نوزادی که هنوز به دنیا نیامده است برای نخستین بار برای تمام مادران در جهان تجربه ای خوشایند و دلپذیر است. آزمایش‌های سونوگرافی از جنین، روند رو به شد نوزاد را در داخل شکم مادر نشان داده و رصد می کند. اما در میان برخی اوقات برخی مادران با صحنه هایی مواجه می شوند که به دور از انتظار آنهاست.

این اتفاقی بود که به تازگی برای "شارینی تورنر"، زن جوان باردار اهل انگلیس رخ داد. هنگامی که او عکس جنین داخل شکم خود را مشاهده کرد، نه تنها خوشحال نشد بلکه دچار شوک و حیرت شد. در این عکس چهره جنین، به شکل یک جمجمه عجیب انسان دیده می شود.

 
 
وی بلافاصله اقدام به اشتراک گذاری این عکس در صفحه توئیتر خود کرد. وی در پایین این عکس عجیب نوشت: " تکنسین مرکز سونوگرافی تصمیم گرفت از چهره کامل نوزادم عکسی تهیه کند و این عکس وحشتناکترین عکسی است که من تابحال در عمرم دیدم."

گفتنی است؛ این زن جوان علیرغم کامنت های منفی کاربران، اعلام کرد که تصمیمی برای سقط نوزادش ندارد و منتظر تولد وی خواهد ماند.
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
|
United States
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0
0
از خود طرف میپرسند که علاقه ای به دیدن چهره کامل جنین داری یا نه. اگر خانم باردار قبول کرد آنوقت آن نوع عکس سونوگرافی را تهیه میکنند. البته در سونوگرافیهای پیشرفته حتی عکس پیش بینی شده نوزاد پس از تولد را هم بصورت رنگی تهیه میکنند، البته در صورت در خواست خانم باردار.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv