آیا می توان آنلاین نیمه گمشده ی خود را پیدا کرد؟!
کد خبر: ۸۸۴۸۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 14    -    ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
ممکن است بتوانید به صورت آنلاین نیز نیمه ی گمشده ی خود را بیابید؛
می پرسید اصلا چگونه می توانید شخص مناسبتان را پیدا کنید؟ راه حل آن این است که بنشینید و گفت وگو کنید. حرف بزنید. صحبت کنید. این گفتگو به شما اجازه می دهد تا بتوانید حضور کشش جنسی، حس درک متقابل، شوخ طبعی متقابل و هر آنچه مجازی قادر به تشخیص آن نیستید، شناسایی کنید.
 آیا می توان آنلاین نیمه گمشده ی خود را یافت؟!
آیا می توان آنلاین نیمه گمشده ی خود را یافت؟!   اختصاصی «تابناک باتو»؛ آیا به صورت آنلاین در جستجوی نیمه ی گمشده ی خود هستید و از طعنه ی دوستان خود در خصوص ناتوانیتان برای ارتباط مستقیم با جنس مخالف و یافتن شریک زندگی و در نهایت تشکیل خانواده خسته شده اید؟

در این باره باید گفت، روابط آنلاین نیز می توانند منجر به یافتن شریک زندگی شوند؛ اما نه آنگونه که شما ممکن است انتظار آن را داشته باشید.

بنا بر این گزارش، محققان در تحقیقی، اطلاعات شرکت کنندگانی را که به صد سؤالی که ممکن است طی یک آشنایی اینترنتی از شما پرسیده شود و به آنها پاسخ داده بودند، بررسی کردند.

سپس شرکت کنندگان به صورت کوتاه و دو به دو با هم ملاقات می کردند و گزارشی از میزان علاقه، کشش جنسی و فاکتورهای عاطفی دیگری که نسبت به این نیمه ی گمشده ی احتمالی احساس میکردند، ارائه می دادند.

نتایج این گزارش های در نهایت قابلیت این را داشت که میزان جذابیت یک شخص خاص را تعیین کند، چون بیشتر افراد، فاکتورهای یکسانی را دلیل کشش خود به شخص ملاقات شده عنوان می کردند.

اما یک مشکل اساسی بی پاسخ می ماند. راز تمنای یکتایی که نسبت به یک فرد به خصوص داریم چیست؟ این پرسشی است که این تحقیق ناتوان از پاسخگویی به آن بود.

مشکل هم همینجاست. شما نمی توانید از روی عکس و توصیف یک فرد از او تشخیص بدهید که آیا نیمه ی مناسبی برای شما خواهد بود یا خیر؟ ممکن است بتوان گفت که فلان شخص از دیگری جذاب تر است، ولی این جذابیت هیچ ارتباطی به اینکه آیا شخصی در دل شما خواهد نشست یا خیر ندارد.
 
آیا می توان آنلاین نیمه گمشده ی خود را یافت؟! 

به عبارتی تنها حسن ارتباط در شبکه های اجتماعی این است که شما را به یک ملاقات رودررو در دنیای واقعی هدایت می کند.

این شبکه ها در واقع علاوه بر آسانتر کردن ارتباط برای افراد با دایره ی اجتماعی گسترده، به کمک افرادی که فاقد شرایط اجتماعی مناسب بوده و دچار فقدان شریک زندگی احتمالی هستند، می آیند.


می پرسید اصلا چگونه میتوانید شخص مناسبتان را پیدا کنید؟ راه حل آن این است که بنشینید و گفت وگو کنید. حرف بزنید. صحبت کنید. این گفتگو به شما اجازه می دهد تا بتوانید حضور کشش جنسی، حس درک متقابل، شوخ طبعی متقابل و هر آنچه مجازی قادر به تشخیص آن نیستید، شناسایی کنید.

به هر حال انسان های دنیای مجازی، انسانند و چیزی جز انسان نیستند. از شروع رابطه به صورت آنلاین نباید ترسید؛ اما هیچ گونه سیستم و نظام ارتباطی وجود ندارد که بتواند همانند گفت وگوی رودررو امکان پیوند دو روح را شناسایی کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
11
18
روشی کاملا احمقانه!!! کلا میتونن بهم دروغ بگویند
پاسخ ها
امیر
| |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
راه حل آن این است که بنشینید و گفت وگو کنید. حرف بزنید. صحبت کنید. این گفتگو به شما اجازه می دهد تا بتوانید حضور کشش جنسی، حس درک متقابل، شوخ طبعی متقابل و هر آنچه مجازی قادر به تشخیص آن نیستید، شناسایی کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
4
8
وقتی راههای طبیعی مانع زیاد داشته باشه راه غیر طبیعی جوابگو خواهد شد.
لاین کینگ
|
France
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
3
11
بلی بنده پیدا کردم!
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
2
2
چرا نمیشه. من دختر می شناسم 4 سال یکی رو همینجوری بازی داد و بهش خیانت کرد چون پسر دیگری رو از اینستاگرام پیدا کرد. الانم زن و شوهرن ولی حتما طلاق میگیرن اینجوری با زندگی مردم بازی کردن عاقبت نداره.
چارک میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
زیبا هم که فکر کرده علامه دهره ، ای کاش قرائتی یک توب و تشری هم به این زیبای پر چانه می زد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار