راز قتل پسر بعد از فوت پدر فاش شد
کد خبر: ۸۶۶۱۰
تاریخ انتشار: 2017 September 24    -    ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
 پایگاه خبری پلیس گزارش داد؛ محمدرضا روشندل فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: با فوت پدر خانواده‌ای در زرندیه و در مراحل تحقیقات کارآگاهان پلیس، راز فقدان چهارساله پسر این خانواده برملا و مشخص شد، او توسط پدرش به قتل رسیده است.

وی تصریح کرد: در سال 1392 خبر گم‌شدن پسر 27 ساله‌ای به پلیس آگاهی شهرستان زرندیه اعلام شد و با ثبت مشخصات مفقودی این فرد در سامانه پلیس، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد که بعد از گذشت چندین سال هیچ اطلاعی از سرنوشت او به دست نیامد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه افزود: در مراحل رسیدگی به این پرونده و بعد از مدتی از فوت پدر خانواده، اطلاعاتی از قتل فرد مفقودی بدست آمد و بلافاصله تحقیقات تخصصی کارآگاهان در این خصوص با تحقیقات از اعضای خانواده آغاز شد.

روشندل گفت: در مراحل بازجویی اعضای خانواده مشخص شد که پسر جوان خانواده به علت اعتیاد، با پدرش درگیری داشته است و سرانجام توسط پدر خانواده به قتل رسیده و در حیاط منزل دفن می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه بیان کرد: بعد از گذشت چند سال و بعد از فوت پدر با توجه به حرکات و رفتار مشکوک او و گریه و زاری که در گوشه‌ای از حیاط منزل داشته، دیگر اعضای خانواده به رفتار او مشکوک می‌شوند و بعد از فوتش، اقدام به کندن حیاط منزل می‌کنند که با آثار جسد برادرشان روبرو می‌شوند.

روشندل گفت: با هماهنگی مقام قضائی جسد مقتول برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی ارسال شد و مراحل رسیدگی به پرونده همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: راز قتل ، پسر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار