رکود در بازار پیراهن مشکی در آستانه ماه محرم
کد خبر: ۸۵۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 18    -    ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
در آستانه محرم خرید انواع پوشاک مشکی با توجه به نیاز بازار رونق خاصی پیدا می‌کند که در این میان می‌توان به بازار فروش انواع پیراهن مشکی اشاره کرد.
 
در همین راستا مجتبی درودیان رئیس اتحادیه پیراهن دوزان وپیراهن فروشان با اشاره به ثبات قیمت پیراهن مشکی در بازار گفت: با توجه به رکود حاکم در بازار و ثابت بودن تقاضا نسبت به سال گذشته تغییر قیمتی در قیمت انواع لباس مشکی رخ نداده است و با همان قیمت‌های سال گذشته به فروش می‌رسند.
 
وی افزود: واردات بی رویه باعث شده است که عرضه در بازار بیش از تقاضا شده و از طرفی به تولیدات داخلی کمتر توجه شود.
 
درودیان با اشاره به اینکه تولیدات داخلی از کیفیت مطلوبی برخوردار است گفت: علی رغم اینکه تولیدات داخل می‌تواند نیاز بازار به پیراهن مشکی در ایام محرم را تامین کند و از کیفیت مورد قبولی هم برخوردار است، اما لباس‌های چینی و ترکیه‌ای امکان رقابت را از تولید کننده‌های داخلی گرفته است.
 
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان وپیراهن فروشان با بیان اینکه کیفیت جنس چینی نسبت به نمونه داخلی در رده پایینی قرار دارد اظهار کرد: با اینکه در سال‌های اخیر کیفیت لباس‌های ایرانی بالا رفته و از نمونه‌های چینی بهتر است، اما مردم هنوز جنس چینی را به ایرانی ترجیح می‌هند.
 
وی افزود: قیمت لباس‌های ترک وارداتی نسبت به نمونه داخلی کمی بالاتر است و از طرفی در این زمینه لباس داخلی طرفدار بیشتری دارد.
 
دوردیان یکی از مشکلات بازار پوشاک را نبود رقابت به واسطه قیمت بالای پوشاک داخلی اعلام کرد و گفت: تولیدکنندگان پوشاک به واسطه پرداخت مالیات و حق بیمه کارگران خود در کنار رکود حاکم در بازار با مشکلات بسیاری روبرو هستند و چون هزینه تمام شده تولیدات ان‌ها بالا است توان رقابت با نمونه‌های خارجی را از آن‌ها گرفته است.
 
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان وپیراهن فروشان در ادامه تاکید کرد: در راستای حمایت از تولید داخل باید بستری ایجاد شود تا تولید کنندگان خرد برای چندسال از دادن مالیات معاف شوند و یا اینکه در حق بیمه به آن‌ها تخفیف داده شود تا هزینه‌ بالای تمام شده  پوشاک مانعی برای رقابت در بازار نباشد.  
میزان
برچسب ها: پیراهن مشکی ، محرم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
1
1
تولید کنند ه های ایرانی ارزشی برای مشتری قایل نیستند اونا اگر می خواهند بازار را داشته باشند یه همه پرسی بکنند ببینند چرا لباس های آن ها را نمی خرند
دکمه اضافی نمی گذارند
دوخت‌لباس کج و معوج است
نخ های اضافی یا آخر دوخت از لباس آویزون است
با یک بار شستن رنگ و طرحش می ره
پار چه های از دور خارج شده و قدیمی استفاده می کنند
طرح های جذاب و به روز استفاده نمی کنند
از رنگ های نا همگون در کنار هم استفاده می کنند
بسته بندی لباس ها مناسب نیست
علاقه ای به تغییر و تنوع در تولید کننده های ایرانی نیست

مغازه هایشان کثیف و بی رنگ و رو است
دیگر مردم تمایل پیدا کردند از رنگ های شاد استفاده کنند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار