آیا علم قادر است روح تولید کند؟!
کد خبر: ۸۵۶۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
باید به این نکته توجه کنیم که افرادی که به فعالیت های ماوراء‌الطبیعه باور دارند، احتمالا در این موقعیت گزارش مشاهده ی روح را می دهند. به علاوه مردم تمایل دارند به چیزی که در پی آنند فکر کنند.
 آیا علم قادر است روح تولید کند؟
 
آیا علم قادر است روح تولید کند؟   اختصاصی «تابناک باتو»؛ بیشتر مردم دنیا به روح اعتقاد دارند، ولی عامه ی آنها روح و روان را با هم اشتباه می گیرند. در مقابل عقیده ای قرار دارد که مکان های طلسم شده را تنها نقاطی احاطه شده با فعالیت های قوی الکترومغناطیسی می دانند. برای روشن تر شدن قضیه، دانشمندان در سال ۲۰۰۶ و در لندن اقدام به شبیه سازی اتاقی تسخیر شده یا طلسم شده کردند.


بنا بر این گزارش، آنها اتاقی ساختند که امواج الکترومغناطیسی و فروصوت منتشر می کرد؛ امواجی که معمولا با لرزش های ناپسندی همراهند. شرکت کنندگانی به داخل این اتاق فرستاده و پس از یک ساعت از اتاق بیرون آورده شدند. سه چهارم این افراد گزارش دادند که در این اتاق روح دیده اند.

آیا علم قادر است روح تولید کند؟ 

اما آیا باید اکنون باور کنیم که امواج الکترومغناطیسی روح تولید می کنند؟

باید به این نکته توجه کنیم  که افرادی که به فعالیت های ماوراء‌الطبیعه باور دارند، احتمالا در این موقعیت گزارش مشاهده ی روح را می دهند. به علاوه مردم تمایل دارند به چیزی که در پی آنند فکر کنند. مثلا اگر به شما بگویند به دنبال روح بگردید، به احتمال زیاد حسی را که همواره نادیده می گرفته اید، به عنوان حضور روح تلقی می کنید.


سیگنال های متفاوتی که پژوهشگران به درون اتاق می فرستادند، تنها به قسمت کوچکی از اتاق تابانده می شد؛ اما اشخاص احساس حضور روح را در تمامی نقاط اتاق گزارش داده بودند.
 
آیا علم قادر است روح تولید کند؟!
بنابراین خیر، علم به دلایل گفته شده نمی تواند عامل حضور روح باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
روح مگر موجود قابل دیدن است؟
ناشناس
|
Spain
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
4
من فقط متوجه نشدم خط آخر رو چطور نتیجه گیری کردید!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار