پوشش زنان بانفوذ جهان + عکس
کد خبر: ۸۳۲۳
تاریخ انتشار: 2015 August 20    -    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
bato-adv
bato-adv
زنان با نفوذ جهان چطور لباس می پوشند؟ می‌دانید که طریقه لباس پوشیدن شما، در به کرسی نشاندن حرف‌تان تاثیر می‌گذارد؟ در اینجا، از زنان با نفوذ تا طراحان و ستاره‌های دنیای هنر را برای شما گرد آورده‌ایم. خانم‌هایی که همیشه در کارهای خود موفق بوده‌اند و راز موفقیت را می‌دانند.

ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام، با موفقیت برندش که به نام خود اوست، قواعدش را در مد با موفقیت پیاده کرده است. علاقه او به سبک مینی‌مالیسم یا ساده‌گرایی است. ما هیچ وقت او را بدون کفش‌هایی با پاشنه 15 سانتی‌متری ندیده‌ایم. کفش‌هایی که به نظر می‌رسد برای به کرسی نشاندن حرفش در صنعت مد، ضروری به نظر می رسد. میشل اوباما بانوی اول آمریکا،  از پوشش قدرت بی‌خبر نیست. او می‌داند که رنگ‌های شاد و زنده بر مردم تاثیر مثبت می‌گذارد. او اغلب پیراهن‌هایی با رنگ درخشان و طرح‌دار می پوشد که با وجود منصبی که دارد، ظرافت زنانه‌اش را حفظ می‌کند.

آنجیلنا جولی

آنجلینا جولی خانم جولی-پیت در بین برند‌های دولچه وگابانا، سن لورن و مایکل کورس می‌گردد، آنچه را که می‌خواهد، از بین لباس‌های آنها پیدا می‌کند، به خود اختصاص می‌دهد و در آخر به آنها یک سبک جدید می‌آموزد؛ پوششی که یک خانم را قدرتمند نشان می دهد. جولی چه در یک کنفرانس سیاسی باشد، چه بر روی فرش قرمز با کت شلواری که می‌پوشد، ظاهر زنانه‌اش را حفظ می‌کند.

 

اما واتسون


اما واتسون، سفیر UN goodwill(سفیر حسن نیت سازمان ملل)، بدون آن که تلاش خاصی انجام دهد، همیشه توجه پروژکتورها را به خود جلب می‌کند. و این به خاطر لباس‌های تک رنگ و علاقه او به سبک مینی‌مالیسم در انتخاب لباس است. او با پوشیدن بلوزهای گشاد یا کاملا اندازه  و شلوارهایی که بر روی کمر آزاد می‌ایستد و به کمر نمی‌چسبد، و تیشرت‌های سفید کلاسیک و کفش پاشنه بلند نوک تیز به یکی از نماد‌های پوشش قدرت تبدیل شده است.

آمل کلونی

آمل کلونی عروس جوان جورج کلونی که به تازگی وارد دنیای مد شده است، علاقه خاصی به پوشش قدرت دارد. به خصوص، با لباس‌های مخمل-کبریتی زیبا یا پیراهن‌های زنانه اش. او علاقه خاصی به لباس‌هایی با رنگ سفید و با طراحی‌های مینی‌مالیستی دارد. او، گاهی به چنین لباس‌هایی  طرح‌های گل‌دار یا راه راه‌های آبی سفید که به طرح‌های ملوانی معروف است نیز  می‌افزاید. تمایل او در انتخاب لباس، به سمت لباس‌هایی در سبک‌های ایست که او را قدرتمندتر نشان دهد.

 

کارین رویتفلد

 

کارین رویتفلد، سرپرست مد در مجموعه انتشارات هارپرز بازار ست و پیش از آن، مدیر وگ فرانسه، بوده است. ( مجله‌ هار پربازار یکی از معتبرترین مجلات تحلیل مد و فشن و نخستین مجلهٔ مصور ویژه مد و شیوه زندگی و یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین مجلات مد در جهان است. ) او تمامی فوت و فن‌ها برای جلب توجه را می‌داند. ترفندش چیست؟ دامنی راسته که درست اندازه‌اش است و بلوزی گشاد از جنس پارچه وال.


مدآنلاین

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv