پرطرفداترین مدل ها در جراحی پلاستیک در دنیا
کد خبر: ۸۲۷۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 18    -    ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
برای مشاورین جراح پلاستیک اغلب اوقات اتفاق می افتد که بیماران، عکس ستاره های فیلم های مورد علاقه شان را به عنوان مدل به جراحشان نشان می دهند و از آنان می خواهند تا نتیجه ی عملشان به عکس ها شبیه باشد
پرطرفداترین مدل ها در جراحی پلاستیک در دنیابه گزاش «تابناک با تو»؛ برای مشاورین جراح پلاستیک اغلب اوقات اتفاق می افتد که بیماران، عکس ستاره های فیلم های مورد علاقه شان را به عنوان مدل به جراحشان نشان می دهند و از آنان می خواهند تا نتیجه ی عملشان به عکس ها شبیه باشد! محبوبترین درمانگاه در لس آنجلس می گوید این عکس ها بیش ترین متقاضی را در عمل های جراحی مختلف داشته است.
 
 پرطرفدار ترین بینی های جهان
 
 پرطرفدار ترین چشم های جهان
 
 
پرطرفدار ترین لب  های جهان
 
 
پرطرفدار ترین چانه های جهان
 
 
 پرطرفدار ترین گونه های جهان
 
 
بهترین نمونه های پوست
 
 
ایران ناز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
|
United States
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
3
3
افراد بالا دارای زیبایی طبیعی هستند و جراحی نکرده اند. من کاملا مخالف جراحی زیبایی هستم. ضمنا توجه کنید که زیبایی اکثر چشمها در افراد بالا بخاطر آبی بودن چشمانشان است، و هر چقدر آبی کمرنگتر در نتیجه چشمان زیباتر.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
بابایی قربونت بشه. اسماعیل جون بابایی، فقط اونی که به نظر تو جراحی نکرده تو این افراد نمیدونم چرا قابل رویت نیست! یعنی چشم دل میخواد دیدنش؟ قربونت بشم دقیقا میتونی بگی کدوم یکی از این عزیزان بالا جراحی زیبایی نکردند ؟ خب همینجوری یه چی ننویس پسرم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار