اشتباه بیمارستان سرنوشت مرد جوان را دگرگون کرد +عکس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۸۱۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 05    -    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
مرد جوان اهل شانگهای چین بدلیل اشتباه فاحش پرسنل یک بیمارستان از آنها شکایت کرده است. "وانگ" که ۲۸ سال پیش در این بیمارستان بدنیا آمده بود، بدلیل خطای پرسنل بیمارستان به خانواده ای دیگر تحویل داده شده بود. وی اکنون به همراه نامادری اش که در جستجوی پسر واقعی اش است شکایتی علیه این بیمارستان تنظیم کرده اند.
 
 

 
 
وانگ در این خصوص گفت:" همیشه از سوی اقوام و دوستانم بدلیل اینکه شبیه به پدرم نبودم مورد تمسخر و آزار و اذیت قرار می گفتم. سال ۲۰۰۴ این شایعات و کنایه ها باعث شد تا همسرم از من طلاق بگیرد. سرانجام در سال ۲۰۱۱ آزمایش خون نشان داد که خانواده ای که در آن بزرگ شده ام، خانواده واقعی من نیست. تست دیگری که در سال ۲۰۱۶ انجام دادم ثابت کرد که مادر فعلی من، مادر واقعی من نیست."

حال این مرد و مادر غیر واقعی اش با تنظیم یک شکایت علیه بیمارستان سلامت کودکان شانگهای مبلغ ۱.۳ میلیون یوآن چین طلب غرامت کرده اند.

"ژانگ"، نامادری وی می گوید به یاد دارم بعد از زایمانم در سال ۱۹۸۹ ، فرزندم را برای انجام آزمایش از اتاقم بیرون بردند. ۳ روز بعد که فرزندم را نزدم بازگرداندند از خوردن شیر امتناع می کرد.

گفتنی است؛ این بیمارستان با پذیرش خطای خود، آن را سهوی دانسته و قول داده تا در یافتن پسر واقعی این زن و والدین وانگ به آنها کمک کند.
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
|
United States
|
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
0
خیلی فرق نمیکنه چون چینیها همه شبیه هم هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv