ماجرای گروگانگیری مرد چاقو بدست در مشهد چه بود؟
کد خبر: ۸۱۱۱۴
تاریخ انتشار: 2017 August 01    -    ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
پلیس مشهد مرد جوانی را که اقدام به گروگان گرفتن یک مغازه دار در در میدان بیت المقدس مشهد کرده بود، دستگیر و گروگان را آزاد کرد.
 در پی اعلام مردم به مامورین مستقر در میدان بیت المقدس مشهد مبنی بر حضور فردی که از تعادل روانی خوبی برخوردار نبوده و با خود چاقو حمل می کرد بلافاصله  مأموران به منظور بررسی وضعیت وارد صحنه می شوند.

سردار امیری مقدم رئیس پلیس مشهد در خصوص این خبر گفت : ماموران بلافاصله پس از رویت متهم علیرغم صحبت و تذکرات لازم مبنی بر تحویل چاقو و دعوت وی به آرامش متهم از تحویل چاقو خودداری و به سمت یکی از مغازه ها فرار  کرده و به منظور ارعاب ماموران و فراهم کردن زمینه فرار اقدام به گروگانگیری صاحب مغازه کرد.

وی خاطر نشان کرد: متهم علیرغم تذکر پلیس  قصد فرار به همراه گروگانگیر را داشته و تا نزدیکی محل یکی از خودروهای عبوری در محل می رود، لیکن علیرغم سعه صدر و خویشتنداری ماموران حاضر در صحنه فرد مذکور به اقدام خود ادامه داده لذا مامورن با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و با شلیک تیر اخطار، در یک اقدام مقتدرانه و عاقلانه به منظور آزاد سازی گروگان  اقدام به تیراندازی به فرد گروگانگیر کردند.

سردار امیری مقدم افزود: متهم دستگیر و به بیمارستان منتقل گردید و فعلاً از شرایط جسمانی خوبی برخوردار است.

 فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت این اقدام به موقع پلیس مورد تقدیر و تشکر زائرین و مجاوران حاضر در صحنه قرار گرفت. 
رکنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار