جذب گردشگر با نصب ۷ هزار فرفره زرد در پارک بروکلین
کد خبر: ۷۹۱۹۴
تاریخ انتشار: 2017 July 13    -    ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
دیروز، به مناسبت یکصدوپنجاهمین سالگرد تاسیس این پارک، در بخش رز گاردن ۷ هزار فرفره زرد رنگ که تمامی آن ها با دست و با موادی که در برابر همه شرایط آب و هوایی مقاوم هستند، ساخته و نصب شده اند.
جذب گردشگر با نصب ۷ هزار فرفره زرد در پارک بروکلین
«کانکتیو پراجکت» یک رویداد رسمی برای بزرگداشت یکصدوپنجاهمین سالگرد تاسیس پارک «پراسپکت» در بروکلین در شهر نیویورک آمریکاست. پراسپکت، حدود ۲٫۱۳ کیلومتر مربع مساحت داشته و دومین فضای سبز وسیع این منطقه به شمار می رود. پارک مورد بحث در سال ۱۸۶۷ میلادی ساخته شده و سالانه حدود ۸ میلیون بازیدکننده دارد.

دیروز، به مناسبت یکصدوپنجاهمین سالگرد تاسیس این پارک، در بخش رز گاردن ۷ هزار فرفره زرد رنگ که تمامی آن ها با دست و با موادی که در برابر همه شرایط آب و هوایی مقاوم هستند، ساخته و نصب شده اند. این امر موجب جذب گردشگران بسیاری شده تا از نزدیک شاهد حرکات زیبا و هماهنگ این فرفره ها باشند. نکته جالب و قابل اشاره در مورد این پروژه این است که بازدید کننده ها می توانند خودشان فرفره درست کرده و آن را در کنار دیگر گزینه های موجود نصب نمایند. از شما دعوت می کنیم در ویدئوی زیر صحنه جالبی که این فرفره ها ایجاد کرده اند را مشاهده کنید. همراهمان باشید.
 
دانلود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار