زن ۶۵ ساله همسرش را با اسلحه شکاری کشت
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۸۱۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 02    -    ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
بهروز سرتیپ‌نیا فرمانده انتظامی اسلام‌آبادغرب پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره خود‌کشی در یکی از روستاهای این شهرستان سریعا عوامل گشت کلانتری به محل اعزام شد.

فرمانده انتظامی اسلام‌آبادغرب ادامه داد: ماموران با حضور در صحنه مشاهد کردند مردی 67 ساله به‌علت اصابت گلوله از ناحیه قفسه سینه و شکم بر روی تخت محل نگهبانی فوت کرده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه پلیس و بنا به اظهارات همسر مقتول، خودکشی مقتول با اسلحه شکاری به نظر می‌رسید اضافه کرد: با بازسازی مجدد صحنه تیر خوردگی‌، کارآگاهان پلیس آگاهی به موضوع خودکشی مشکوک و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

سرتیپ‌نیا ادامه داد: با تلاش و پیگیری سریع ماموران پلیس آگاهی تنها مظنون این حادثه که همسر مقتول بود برای بازجویی به پلیس آگاهی احضار و در کمتر از 24 ساعت با پرده برداشتن از جنایتی هولناک به قتل همسر خود اقرار کرد.

وی تصریح کرد: قاتل 65 ساله اختلاف خانوادگی را تنها دلیل قتل همسر خود بیان کرد و گفت روز قبل از جنایت همسرم با فرو کردن سرم در حوض آب قصد خفه کردن من را داشت که از دست وی فرار کردم و شب حادثه وقتی همسرم در اتاق محل نگهبانی خواب بود اسلحه را از پشت سر وی بلند کردم و با شلیک گلوله به طرف سینه و شکم، وی را به قتل رساندم.

سرتیپ‌نیا در پایان گفت: قاتل پس از تکمیل شدن پرونده در اجرای دستور مقام قضایی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. 
باشگاه خبرنگاران
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
خود کرده را تدبیر نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
1
بهترین کارو کردی مادرجان
مردی که سر زن پیرشو تو حوض فروکنه باید بمیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv