کتانی‌های ماه آگوست، زیباتر از همیشه
کد خبر: ۷۷۷۳
تاریخ انتشار: 2015 August 16    -    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
bato-adv
bato-adv
رقابت اصلی بازار کتانی معمولا خیلی به بزرگی نام و سابقه تولید بستگی ندارد و استفاده از تکنولوژی مدرن و نوآوری در این زمینه حرف اول را می‌زند. در اینجا چند نمونه از کتانی‌های برتر تولید شده برای عرضه در ماه آگوست 2015 را به شما معرفی می‌کنیم.



دنیای امروز صنعت تولید کتانی با عرضه کتانی‌های نسخه محدود و ویژه هر چند ماه یک بار رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرد. رقابت اصلی بازار کتانی معمولا خیلی به بزرگی نام و سابقه تولید بستگی ندارد و استفاده از تکنولوژی مدرن و نوآوری در این زمینه حرف اول را می‌زند. در اینجا چند نمونه از کتانی‌های برتر تولید شده برای عرضه در ماه آگوست 2015 را به شما معرفی می‌کنیم.


کتانی اینستا پامپ فیوری رود از گارب استور و ریباک (Garbstore x Reebok Insta Pump Fury Road)


کمپانی لندنی گارب استور در ادامه همکاری چندساله  خود با کمپانی معتبر ریباک این بار مدل نمادین اینستا پامپ فیوری خود را بروزرسانی کرده است. این مدل ترکیبی از طراحی آینده نگرانه با جزئیات نمادین کتانی‌های تک رنگ ریباک است که باعث شده است این کتانی‌ها ظاهری لوکس پیدا کنند. اگر طرفدار رنگ آبی گرافیتی هستید این کتانی گزینه مناسب شماست اما از مدل خاکستری رنگ این کتانی‌ها نیز غافل نشوید. این کتانی‌ها پانزدهم آگوست به بازار عرضه خواهد شد.


کتانی نایکی اس بی‌ساق‌دار (Nike SB Dunk High Pro ‘Clouds’)


این کتانی‌های زیبا بویژه همین رنگ آبی ابردار برای دودستی فرو کردن توپ بسکتبال در حلقه یا همان «دانک» ساخته شده است. این مدل کتانی از مدل‌های نمادین برند نایکی ویژه ورزش بسکتبال است که این بار با نقش ویژه و با همکاری «اس بی» یکی از زیرشاخه‌های نایکی بروزرسانی شده است. این کتانی به طور کامل از کرباس نقش‌دار ساخته شده است. این طراحی یک راحتی و آرامش کم نظیر به انسان منتقل می‌کند و جزئیات سفید و لژ به نسبت بلند طراحی آن را جالب توجه کرده است. اگر به این کتانی‌ها علاقه‌مند هستید باید خیلی زود دست به کار شوید زیرا این مدل معمولا در همان چند ساعت اول عرضه نایاب می‌شود.


کتانی زد ایکس تک فیت ازآدیداس اورجینالز (Adidas Originals ZX Flux Techfit)

اگر به دنبال کتانی مد روز و جلب توجه هستید این کتانی بهترین گزینه شماست. البته در این کتانی منحصربفرد تنها به ظاهر اهمیت داده نشده است. این کتانی از رویه یک تکه و با تکنولوژی پیشرفته آدیداس طراحی شده است که از خستگی مفرط پا جلوگیری کرده و برای قدم زدن و دویدن‌های مسافت طولانی بهترین گزینه است. در این کتانی از پارچه و پانل‌های تنفسی و محافظ پاشنه استفاده شده است. جزئیات چاپی هوشمندانه بافت‌دار ظاهر این کتانی را بسیار جذاب کرده است.


کتانی ژل لایت اسپید از آسیکس و یوبیک (Ubiq x Asics Gel Lyte Speed)

رنگ این کتانی با الهام از آبی آسمان در تابستان و آبی اقیانوس‌ها طراحی شده است. کمپانی فیلادلفیایی یوبیک، مدل کلاسیک  محبوب «ژل لایت» آسیکس را برای ماه‌های گرم بروزرسانی کرده است. این کتانی ترکیبی از جیر اعلا و نوبوک سوراخ سوراخ است و یک کتانی لوکس مقرون به صرفه به حساب می‌آید. لژ ابر مانند با نقوش خال خال طراحی این کفش را تکمیل کرده است و به زیبایی یادآور موج‌های دریا در تابستان است. قیمت این کتانی ها 99 پوند است.

کتانی کانسورتیوم سوپراستار دهه هشتاد از کمپانی آدیداس (Adidas Consortium Superstar 80s)

کتانی‌های سوپراستار آدیداس یک مرتبه و به طرز غافلگیرکننده‌ای به یکی از کتانی‌های خواستنی و محبوب تابستان 2015 تبدیل شده است و در این زمینه حتی از پسرعموی محبوب خود یعنی کتانی استن اسمیت با فاصله بسیار زیاد پیشی گرفته است. آدیداس این کتانی محبوب را برای تابستان 2015 با تکنولوژی پارچه « Primeknit» بروزرسانی کرده است. در حالی که ماهیت اصلی این کتانی به دهه هشتاد میلادی وفادار مانده است با این حال تکنولوژی «پرایم نیت» و فن آوری‌های مربوط به پارچه‌های تنفسی و کاهش وزن نسبت به نسخه‌های پیشین این کتانی را از همیشه محبوب‌تر کرده است. قیمت این کتانی ها 102 پوند است.


کتانی‌های کنکون آیلند از آدیداس اورجیناز (Adidas Originals Island Cancun)

ماه آگوست برای آدیداس ماه بسیار شلوغ و پرهیجانی به نظر می‌رسد. آدیداس قرار است این کتانی که نسخه جدیدی از کتانی‌های سری «آیلند» است را در اواخر ماه آگوست به بازار عرضه کند. این کتانی‌ها با الهام از جزایر گرمسیری سراسر جهان طراحی شده است و رنگ‌های قهوه‌ای شکلاتی و بژ ظاهر زیبایی به این کتانی‌های کلاسیک بخشیده است. این کتانی‌های باریک با ظاهر غیررسمی خود برای یک تابستان سراسر میهمانی و گردش بسیار مناسب است. قیمت این کتانی‌ها 75 پوند است.

مدآنلاین

 

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv