اقامت رایگان در خانه های گرانقیمت و مجهز اما به یک شرط!
کد خبر: ۷۵۷۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 08    -    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
همنشینی با حیوانات خانگی؛
این سایت برای شما اقامت پنج ستاره در خانه های بزرگ و بسیار زیبا را فراهم میکند بدون اینکه در ازای آن حتی یک دلار بپردازید. همه ی آنچیزی که از شما میخواهند این است که یک همراه ایده آل برای حیوانات موجود در آن خانه باشید.
اقامت رایگان در خانه های گرانقیمت و مجهز به یک شرط!اختصاصی «تابناک با تو»؛ آیا تا به حال به فکرتان رسیده تا در طول سفر و یا تعطیلات خود به یکی از کشورهای دنیا در مقابل ارائه ی خدمات کوچکی به صاحبان خانه های بزرگ و گرانقیمت در آنجا اقامت کنید؟!

اگر در خودتان توانایی نگهداری از حیوانات خانگی را می بینید و از همنشین شدن با آنها در یک خانه مشکلی ندارید، پس خوب است بدانید که یک سایت جدید اینترنتی امکان اقامت در خانه های رویایی را برای شما فراهم میکند به شرطی که شما هم از حیوانات اهلی درون خانه نگهداری کنید. 
 

این سایت برای شما اقامت پنج ستاره در خانه های بزرگ و بسیار زیبا را فراهم میکند بدون اینکه در ازای آن حتی یک دلار بپردازید. همه ی آنچیزی که از شما میخواهند این است که یک همراه ایده آل برای حیوانات موجود در آن خانه باشید.
 
بعضی از این حیوانات خانگی  رژیم غذایی خاصی دارند
بعضی از این حیوانات خانگی رژیم غذایی خاصی دارند

روش کار بسیار آسان است. اگر از علاقه مندان به سفر هستید و در عین حال در طول سفر و در غیاب خود نگران گربه و سگ خانگی خود هستید و از این که آنها را رها کنید عذاب وجدان خواهید گرفت، مسافران دیگری هم در مقابل به دنبال مکانی برای اقامت در شهر شما هستند. آنها می توانند بدون پرداخت  هزینه در خانه شما تعطیلات  مسافرت خود را بگذرانند و در ازای آن از حیوانات خانگیتان نگهداری کنند.

ممکن است فرد مورد نظر دوست داشته باشد که از خانه بیرون بیاید و کمی تفریح کند، در این صورت هم مجبور است حیوانات خانگی را با خود بیرون ببرد، آنها دائما باید با او باشند.
 

البته کسانی که در این طرح جالب شرکت می کنند باید در محل زندگیشان در زمینه رفتار با حیوانات خوشنام بوده و آوازه ی نیکویی داشته باشند، اگر کسی از شما رفتار ناپسندی در مواجهه با حیوانات دیده باشد، شما به طور کامل مُجاز  شرکت در این طرح نخواهید بود.
 
داشتن سابقه ی درخشان در زمینه ی نگهداری از حیوانات شرط مهمی در این طرح می باشدـ هر چقدر هم با حیوانات مهربانتر بوده باشید افراد زیادی تمایل خواهند داشت تا به شما در قبال ارائه ی خانه مجانی در سفر، وظیفه ی نگهداری از حیواناتشان را بسپارند.

تنها کاری که متقاضیان باید انجام دهند پرداخت  ۹.۹۲ دلار پول برای ثبت نام در این سایت است بعضی از این خانه ها چند طبقه با تجهیزات کامل مثل استخر و باغ های زیبا هستند که می توانید تعطیلات خود را رایگان در آنجا بگذرانید و در مقابل از سگ، گربه، بز، اسب و مرغ و جوجه های آنان نگهداری نمایید.
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
2
2
اين گونه مطالب مربوط به كشورهاي توسعه يافته و اكثرا" غربي هست و در ايران هيچ سنخيتي با فرهنگ مردم ما ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار