خاطره بازی "آمیتا باچان" با روز ازدواجش
کد خبر: ۷۵۴۹۹
تاریخ انتشار: 2017 June 06    -    ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
سالگرد ازدواج به سبک بالیوودی؛
در آن زمان آمیتا باچان برای رسیدن به موفقیت در بالیوود در تلاش و تکاپو بود، در حالی که جایا در آن وقت از بازیگران موفق بالیوود به شمار می رفت. همزمان با سالگرد ازدواجشان، آمیتا باچان در صفحه ی توییتر خود نوشت: ۳ ژوئن ۱۹۷۳ ...چهل و چهار سال از ازدواج ما میگذرد ...
خاطره بازی اختصاصی «تابناک با تو»؛ چهل و چهار سال پیش و در روز سوم ژوئن سال ۱۹۷۳ میلادی، مراسم ازدواج "آمیتا باچان" و همسرش "جایا بهادوری: جایا باچان" برگزار شد. در آن زمان آمیتا باچان برای رسیدن به موفقیت در بالیوود در تلاش و تکاپو بود، در حالی که جایا در آن وقت از بازیگران موفق بالیوود به شمار می رفت.

همزمان با سالگرد ازدواجشان، آمیتا باچان در صفحه ی توییتر خود نوشت:

۳ ژوئن ۱۹۷۳ ...چهل و چهار سال از ازدواج ما میگذرد، از آرزوهای قشنگتان ممنونم.
 
آمیتاباچان درباره ی خاطره ی ۳ ژوئن ۱۹۷۳ می گوید: "وقتی آماده میشدم تا از خانه ی استیجاری خود در خیابان هفتم در منطقه ی مسکونی JVPD حرکت کنم تا به دنبال جایا بروم چند قطره باران شروع به باریدن کرد. همسایه ما از خانه بیرون آمد و با هیجان فریاد زد: "برای رفتن به جشن عروسی عجله کنید، دارد باران می آید، این نشانه ی خوبی است."
 
آبیشک باچان هم با انتشار عکس دسته جمعی از خانواده اش که آشواریا نیز در آن دیده می شود، سالگرد ازدواج پدر و مادر خود را تبریک گفت. آمیتا باچان و جایا باچان در چند فیلم سینمایی با یکدیگر همبازی بوده اند.
 
در این گزارش معروفترین عکس های خانوادگی آنها را خواهید دید.
 
خاطره بازی
خاطره بازی  
 خاطره بازی
 خاطره بازی
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار