"زبان بدن" همسرتان را تحلیل کنید
کد خبر: ۷۵۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 06    -    ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
وقتی بدن حرف می زند؛
زبان بدن به انواع شکل‌های ارتباط غیر کلامی یا رفتاری اشاره می‌کند که یک فرد از طریق رفتارهای فیزیکی خود، بدون آنکه صحبتی بکند با دیگران قادر است، ارتباط برقرار نماید. تفاوت زبان بدن با گفتار در این است که شما نمی توانید به راحتی بر روی زبان بدن خود کنترل داشته باشید. تسلّط بر روی زبان بدن کاری بس دشوار است.
اختصاصی «تابناک با تو»؛ همانطور که می دانید فقط زبان گفتاری انسان نیست که "می گوید" و "بیان می کند"؛ بلکه بدن و جسم ما نیز سخن می گویند و به اِبراز بسیاری از درونیات ما می پردازند.
 
شاید بتوان گفت "زبان بدن" گویاتر از کلماتی است که بر زبان جاری می شوند، تفاوت زبان بدن با گفتار در این است که شما نمی توانید به راحتی بر روی زبان بدن خود کنترل داشته باشید. تسلّط بر روی زبان بدن کاری بس دشوار است. البته زبان بدن را می توان ترجمه کرد، به شرطی که رمز و رازهای و کدهای آن را بدانیم.
 
 
در این گزارش چند تحلیل از زبان بدن را به نقل از کارشناسان برای شما گردآورده ایم که با خواندن آن ممکن است بتوانید زوایای پنهان همسرتان را کشف کنید.

۱.
اگر همسرتان در هنگام گفتگو به چشمان شما نگاه می کند و یا در هنگام حرف زدن یا پاسخ دادن از دست هایش استفاده می کند این نشان می دهد که او کاملا حواسش به شما است و به شما گوش سپرده و از حرفهایتان قانع شده است.

۲. اگر او در طول گفتگو دستش را بر روی موهایش کشید، بدانید که نسبت به حرفهایی که در این گفتگو زده است، احساس غرور می کند و از آنها راضی است.
 

۳.
در صورتی که همسر شما در گفتگو به بالا و یا اطراف نگاه می کند، شاید در حال گفتن دروغ است، در عین حال خطوط چهره ی او مضطرب به نظر می رسند و چهره اش قرمز و گداخته شده است.

۴.
گاهی همسر شما در طول گفتگو ساعت مچی خود را حرکت می دهد و یا با دکمه های لباسش بازی می کند، این حرکت نشان دهنده ی این است که همسر شما نسبت به تیپ و استایل خود احساس خوبی دارد، بنابراین او را ستایش کنید و نظر مساعد خود را نسبت به آن ابراز نمایید.

۵.
حرکت فک و فشار آوردن به دندان ها با قدرت، دلیلی بر عصبی شدن و نفرت از چیزی است که او را آزرده کرده است.
 

۶.
در صورتی که یکی از پاهایش را به سرعت تکان می داد و آن را می لرزاند به این معناست که چیزی فکر و ذهن او را درگیر خود کرده است.

۷.
روانشناسان می گویند لمس لب و گرفتن آن با انگشت می تواند علامت حسد ورزیدن باشد.
 
۸.
اگر یکی از ابروهای او بالا رفته بود، چنین گمان می رود که او چیز جدیدی را در ویژگی های شخصیتی، شکل و قیافه و یا گفتارتان کشف کرده است.
 
۹. اگر همسر شما لب پایین خود را می گزید و آن را با دندان خم می کرد، این حرکت به معنای "نظری ندارم" است، یعنی حرفی برای گفتن ندارد.
 
۱۰. در صورتیکه او مدام به ساعت خود و به اطرافش نگاه می کرد، این احتمال می رود که فضای گفتگو برای او ملال آور و خسته کننده شده باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
0
یک سر به بازار کتاب انقلاب بزنید از دیدن کتاب های متعدد با موضوعات مختلف در رابطه با زندگی زناشویی شاید تعجب کنید...باور کنید این کتاب ها هیچ کمکی به بهتر شدن روابط زناشویی نخواهند کرد، برعکس باعث بروز مشکلات جدیدتری هم خواهند شد...همسر من با خواندن انواع مختلف این کتاب ها به خیال خودش عقل کل شد و حتی نحوه خواب نحوه خوردن غذا و ...من را تحلیل می کرد. در قفسه کتابخانه او بی اغراق بیش از سی عنوان کتاب در مورد زندگی زناشویی بود که از دیدگاه روانشناسانه به این موضوع پرداخته بودند...متاسفانه ورود این کتاب ها و عمل به تجویزات آنها باعث فروپاشی زندگی من شد با وجود اینکه همسرم را بسیار دوست می داشتم...لطفا اگر مشکلی دارید به روانشناس و مشاور رجوع کنید و به مطالب سایت ها مخصوصا در این مورد بخصوص فقط در حد تفریح و سرگرمی نگاه کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار