راهبان نارنجی پوش بودا
کد خبر: ۷۴۳۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
در گوشه و کنار جهان؛
آنها پا برهنه راه می روند، سر خود را می تراشند و کاسه های گدایی به دست می گیرند و هدایا و بخشش سایر بودایی ها را درون آن می ریزند. لباس بودایی از سه بخش تشکیل شدت است؛ لباس زیر یا عرقگیر، عبایی بر روی عرقگیر، و سرانجام ردایی بر روی آن.
راهبان نارنجی پوش بودا اختصاصی « تابناک با تو»؛ راهبان بودایی لباس گشاد از پارچه نارنجی مایل به زرد زعفرانی می پوشند. این لباس گشاد زرد رنگ بر تن پیروان بودا میراثی است که از زمان خود بودا به آنها رسیده است و نمادی از سادگی و جدا شدن از مادی گرایی و ماتریالیسم است.
 
آنها پا برهنه راه می روند، سر خود را می تراشند و کاسه های گدایی به دست می گیرند و هدایا و بخشش سایر بودایی ها را درون آن می ریزند. لباس بودایی از سه بخش تشکیل شده است؛ لباس زیر یا عرقگیر، عبایی بر روی عرقگیر، و سرانجام ردایی بر روی آن.
 
 براساس دیدگاه بعضی از روحانیون بودایی، لباس متحد الشکل و ساده بودائیان حاکی از اتحاد و همدلی بودائیان است؛  هر چند طیف زرد رنگ این لباسها از منطقه‌ای به منطقه دیگر متفاوت است اما رنگ این رداها بین زرد و نارنجی است زیرا بودائیان اولیه با استفاده از گیاهانی مثل زردچوبه یا زعفران پارچه های لباس خود را رنگ می‌کردند
 
تصاویر راهبان بودایی که در حال انجام مراسم های مختلف و خاص هستند با لباس های نارنجی زیبایشان بسیار دیدنی است که شما را به دیدن چند نمونه از آنها دعوت می کنیم. (تصاویر جمع آوری صدقه توسط راهبان برای قربانیان یک سیل)
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
3
2
تابناک انگار از اتش زده شدن مسلمانان به دست همین راهبان بودایی خبر نداری؟!!!
این لباس نارنجی بیشتر انسان را به یاد رنگ نارنجی و زرد اتش افروخته شده علیه اوارگان برمه ای می اندازد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار