برنامه های تلویزیونی مورد علاقه چهره های موفق
کد خبر: ۷۴۳۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 26    -    ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
آنها هم تلویزیون می بینند؛
اما آیا تا به حال فکر کرده اید که افراد موفق چقدر تلویزیون تماشا می کنند یا حتی برنامه مورد علاقه شان چیست؟ مطمئنا آنها برای وقت خود ارزش قائلند و سعی می کنند از آن نهایت استفاده را ببرند. در این مطلب ما از افراد مشهور و موفق در مورد برنامه تلویزیونی مورد علاقه شان سوال کردیم.
برنامه های تلویزیونی مورد علاقه چهره های موفقبه گزارش «تابناک با تو»؛ یک قانون کلی وجود دارد و آن این است که افراد موفق وقت زیادی را صرف تماشای تلویزیون نمی کنند. شاید این قانون از گفته های قدیمی که اعتقاد داشتند «تلویزیون مغز را نابود می کند» سرچشمه گرفته است. در هر صورت، ساعت ها نشستن در مقابل تلویزیون تنها وقت تلف کردن است.
 
از طرف دیگر، هر فردی احتیاج دارد که گاهی بی هدف دراز بکشد و از استرس های اطراف به دور باشد. در این شرایط تلویزیون گزینه خوبی است تا برای ساعتی از تمام فکرها و دغدغه ها به دور بود.
 
اما آیا تا به حال فکر کرده اید که افراد موفق چقدر تلویزیون تماشا می کنند یا حتی برنامه مورد علاقه شان چیست؟ مطمئنا آنها برای وقت خود ارزش قائلند و سعی می کنند از آن نهایت استفاده را ببرند. 
 
در این مطلب ما از افراد مشهور و موفق در مورد برنامه تلویزیونی مورد علاقه شان سوال کردیم. در ادامه مطلب نام برنامه هایی که برای آنها ارزش دیدن دارد را به شما معرفی می کنیم.
 
میشل اوباما- «Scandal» 
 
یکی از موفق ترین زنان آمریکا، میشل اوباما، طرفدار برنامه تلویزیونی«Scandal» است. این برنامه تلویزیونی توسط شاندا رایمز تولید شده‌ و طبق گفته های میشل اوباما، او آنقدر به این برنامه علاقه داشت که حتی زمانی که یکی از ستاره های این مجموعه را دید، قبل از معرفی خود از او در مورد ادامه داستانش پرسید.
 
 برنامه تلویزیونی مورد علاقه ستاره های موفق
 

 
ترزا می- «Poirot»
 
«پوآرو» یک مجموعه تلویزیونی درام بریتانیایی است که از ۱۹۸۹ تا ۲۰۱۳، به مدت ۲۵ سال، از شبکه آی‌تی‌وی پخش می‌شد. در سال 2016 ترزا می در مصاحبه رادیویی خود گفت که به این سریال علاقه زیادی دارد. او حتی گفت که دیوید سوشی بهترین فردی است که می توانست نقش پوارو را بازی کند.
 
 برنامه تلویزیونی مورد علاقه ستاره های موفق
 

 
جنیفر لارنس- «Keeping Up with the Kardashians»
 
جنیفر لارنس عاشق برنامه های تلویزیونی واقع نماست. «پابه‌پای خانواده کارداشیان» یک سریال تلویزیون واقع‌نما آمریکایی است که تمرکزش را بر زندگی شخصی و حرفه‌ای خانواده کارداشیان-جنر گذاشته است. او می گوید: «یک بار من در حال سوار شدن در آسانسور بودم که کیم کارداشیان را دیدم. همانطور که درِ آسانسور در حال بسته شدن بود، خطاب به کیم گفتم که من برنامه تلویزیونی تو را دوست دوست دارم. خیلی من را می خنداند.»
 
برنامه تلویزیونی مورد علاقه ستاره های موفق 
 

 
هیلاری کلینتون- «The Good Wife»
 
در سال 2015 هیلاری کلینتون در مصاحبه ای اعلام کرد که سریال «همسر خوب» یکی از بهترین برنامه های تلویزیونی مورد علاقه اش است. او همچنین از برنامه های دیگری چون «خانم وزیر» و«دانتون ابی» به عنوان برنامه هایی که دنبال می کند، نام برد.
 
 برنامه تلویزیونی مورد علاقه ستاره های موفق
 

 
بیل گیتس- «Homeland»
 
بیل گیتس می گوید: «برنامه های تلویزیونی فوق العاده ای وجود دارد که من وقت نمی کنم آنها را تماشا کنم اما «میهن» جزو آنهایی است که علاقه زیادی به تماشای آن دارم. «دره سیلیکون» هم از دیگر برنامه های مورد علاقه من است.»
 
 برنامه تلویزیونی مورد علاقه ستاره های موفق
 

 
وارن بافت- «Breaking Bad»
 
وارن بافت یکی از طرفداران پر و پا قرص «برکینگ بد» بود. او می گوید که داستان این مجموعه تحسین برانگیز و بازی شخصیت هایش فوق العاده بود. والتر وایت در این فیلم همان کسی است که دوست دارم در کنارش قدم بزنم.
 
 برنامه تلویزیونی مورد علاقه ستاره های موفق
 

 
جنیفر آنیستون- «The Bachelor»
 
بازیگر سریال «Friends» یکی از طرفداران مجموعه تلویزیونی واقع نمای «The Bachelor» است که برای اولین بار در سال 2002 به نمایش در آمد. او حتی به پیش کارگردان این سریال رفت و حدس های خود را در مورد انتهای فیلم، بیان کرد.
 
 برنامه تلویزیونی مورد علاقه ستاره های موفق
 

 
کوئنتین تارانتینو- «How I Met Your Mother»
 
کوئنتین تارانتینو در مصاحبه ای از دو مجموعه تلویزیونی مورد علاقه اش سخن گفت. «آشنایی با مادر» و «Justified» به نظر او بهترین ها بوده اند.
 
 برنامه تلویزیونی مورد علاقه ستاره های موفق
 

 
باراک اوباما- «House of Cards» 
 
رئیس جمهور سابق آمریکا هوادار سریال خانه پوشالی است. به گفته او: «زندگی در واشنگتن کمی کسل کننده تر از آن چیزی است که در تلویزیون نمایش می دهند. واقعیت این است که اگر بخواهید از من فیلم بسازید، می بینید که تمام روزم را روی صندلی یک اتاق می گذرانم. در این شرایط، برای من تماشای چنین سریال هایی لذت بخش است.» 
 
 برنامه تلویزیونی مورد علاقه ستاره های موفق
 

 
درو بریمور- «Game of Thrones»
 
درو بریمور علاقه اش را در مورد سریال «بازی تاج و تخت» در عکس های اینستاگرامش نشان داد. او لباسی با عکس یکی از بازیگران این مجموعه، دنریس تارگرین، به تن کرده بود که نشان از علاقه اش به این شخصیت تلویزیونی است. او می گوید: «من همیشه به دنبال وقتی خالی برای تماشای این سریال بودم. مادر بودن، شاغل بودن و پیدا کردن زمان خالی برای تماشای سریال مورد علاقه ات کار ساده ای نیست.»
 
برنامه تلویزیونی مورد علاقه ستاره های موفق 
 

 
 ادی ردمین-«The Real Housewives»
 
ادی ردمین در یکی از مصاحبه هایش اعتراف کرد که به برنامه تلویزیونی واقع نما علاقه زیادی دارد. اگر چه او برنده جایزه اسکار شده است اما دوست دارد زمانی که خسته به خانه باز می گردد، پاهایش را در مقابل تلویزیون دراز کند و سریال مورد علاقه اش را ببیند.
 
برنامه تلویزیونی مورد علاقه ستاره های موفق
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
looool
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
5
0
از همه باحال تر هیلاری بود که فیلم good wife رو دوست داره !
نیست که شوهرش bill با یکی دیگه می پرید monica lewinsky !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
1
0
از بین اینها غیر از بیل گیتس همگی در نظر من آدمهای منفی بوده اند. با کلی تخفیف شاید اوباما هم از بعضی جهات خیلی بد نباشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار