چگونه دیگران را در ۹۰ ثانیه شیفته ی خود کنید؟
کد خبر: ۷۴۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
راز و رمزهای کاریزما؛
کارشناسان بر این باورند که دیدارهای نخست همیشه مهمترین هستند. لخند زدن را در این زمان فراموش نکنید. لبخند ارسال پیام های دوستانه است. پژوهش ها نشان می دهد که افراد هرگز لبخندهای اولین دیدار را فراموش نمی کنند. .
دیگران را در ۹۰ ثانیه شیفته ی خود کنیداختصاصی «تابناک با تو»؛  نگاه مردم نسبت به یکدیگر و برداشت آنها از هم معمولا پس از گذشت مدت زمانی از دوستی شکل می گیرد، در این وقت است که شما می توانید درباره ی شخصیت افراد یک دید کلی داشته باشید. "گذر زمان" شاخص مهمی در شکل دهی دیدگاه ما نسبت به یکدیگر است.  اما برخی از کارشناسان بر این باورند که دیدارهای نخست همیشه در شکل گیری برداشت های دیگران از ما نقش مهم و محوری ایفا می کنند.
 
بازیگر لورا مین، در حال گرفتن عکس سلفی با کودکان لیسوتو
بازیگر لورا مین، در حال گرفتن عکس سلفی با کودکان لیسوتو
 
"نیکولاس بوتمن" در کتاب خود تحت عنوان " چگونه می توانید مردم را در ۹۰ ثانیه شیفته ی خود کنید؟  پنج روش را برای دیدارهای اول توصیه می کند که بدین شرح است:

توصیه (۱): خشک، یک بُعدی و بسته نباشید چه از لحاظ ظاهر و پوشش و چه از لحاظ رفتاری. برای مثال خودتان را منقبض نکنید، دستهایتان را محکم در اطراف خود نگه ندارید. یا دکمه های پالتویتان را نبندید، بهتر است دکمه ها باز باشند.

اما از نظر رفتاری در دیدار اول احوالپرسی گرم و صمیمانه ای داشته باشید، خیلی خوب احوالپرسی و خوش و بش کنید تا دیگران جذبتان شوند.

توصیه (۲):
ارتباط چشمی در دیدار نخست خیلی مهم است، از زبان چشمتان بهره بگیرید و طرف های مقابلتان را شیفته ی خود سازید.
 
 به نظر متخصصان، یک لبخند گرم و واقعی، یکی از نشانه‌های اعتماد به نفس است.این لبخند زدن باعث می‌شود که شما و طرف مقابل‌تان احساس راحتی کنید، و فضای تعامل اجتماعی یا شغلی‌تان را آرام‌تر و بدون استرس می‌کند
به نظر متخصصان، یک لبخند گرم و واقعی، یکی از نشانه‌های اعتماد به نفس است.این لبخند زدن باعث می‌شود که شما و طرف مقابل‌تان احساس راحتی کنید، و فضای تعامل اجتماعی یا شغلی‌تان را آرام‌تر و بدون استرس می‌کند
 
توصیه (۳):
لبخند زدن را فراموش نکنید. لبخند ارسال پیام های دوستانه است. پژوهش ها نشان می دهد که افراد هرگز لبخندهای اولین دیدار را فراموش نمی کنند.

توصیه (۴):
در هنگام آشنایی دست بدهید و مصافحه کنید و بگویید که از دیدن مخاطبتان چقدر احساس خوشحالی و بهروزی دارید. اسم و یا نام خانوادگی او را چندین بار در طول گفتگو به کار ببرید تا فضای صمیمانه ای را به دیدار خود ببخشید.

توصیه (۵):
در اولین دیدار پشت سرهم و به سرعت حرف نزنید، سخنران بلا منازع جمع نباشید. خوب است به دیگران هم فرصت بدهید تا صحبت کرده و نظرات خود را ابراز کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
1
2
لبخند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار